کد خبر : 1699140 | 09 مرداد 1399 ساعت 17:45 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

جیووانی سیمئونه:

گل زدن به جان لوئیجی بوفون باعث افتخار من است

جیوانی سیمئونه، مهاجم آرژانتینی کالیاری، از گلزنی به یوونتوس و جان لوئیجی بوفون ابراز خوشحالی کرد.

گل زدن به جان لوئیجی بوفون باعث افتخار من است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی بامداد امروز و در چهارچوب رقابت های هفته سی و هفتم سری آ با دو گل مغلوب کالیاری شد که پیش از این و بعد از پیروزی هفته قبل مقابل سمپدوریا، نهمین اسکودتوی متوالی خود را قطعی کرده بود؛ موضوعی که شاید انگیزه‌های شاگردان مائوریتزیو ساری برای تقابل با کالیاری را کاهش داده بود.

 

 

1515514

 

 

گل اول کالیاری در دیدار برابر یوونتوس توسط مهاجم آرژانتینی این تیم یعنی جیووانی سیمئونه به ثمر رسید. این در حالی بود که ساری در این تقابل از جان لوئیجی بوفون در ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود و حالا سیمئونه از گلزنی به این دروازه بان اسطوره ای ایتالیا و باشگاه یوونتوس بسیار هیجان زده به نظر می رسد.

 

جیوانی سیمئونه در این باره گفت: " من احترام زیادی برای بوفون قائل هستم. او یک فرد فوق العاده و بزرگ است. خوشحالم از اینکه مقابل او بازی کردم و این باعث افتخار من است که در برابر بوفون موفق به گلزنی شدم. "

 

 

1515513

 

 

جیووانی سیمئونه در ادامه فاش کرد که یکی از دلایل موفقیتش مشورت با پدرش و سرمربی اتلتیکو مادرید یعنی دیگو سیمئونه بوده است. او در این باره گفت: " همیشه تلاش می‌کنم که بهترین عملکرد را از خود ارائه دهم و حالا بسیار آرام هستم. من در راه پیشرفت از پدرم هم مشاوره‌های دریافت می کنم."

دیدگاه‌ها