کد خبر : 1699234 | 10 مرداد 1399 ساعت 11:45 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

فینال بزرگ لیگ برتر برای عبداللهی

ماشین سازی در شرایطی در جدالی حساس در تهران مقابل سایپا قرار خواهد گرفت که شب سختی در انتظار حمید عبداللهی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که هومن افاضلی همچنان به دلیل شرایط بد بدنی قادر به همراهی تیم از روی نیمکت نیست، آنها در جدالی سخت و شاید سرنوشت‌ساز باید برابر سایپا قرار گیرند.

 

حمید عبداللهی مربی جوان ماشین سازی که از تیم پارس جنوبی نیز به عنوان دستیار اول در کنار افاضلی حضور داشت، در این بازی نیز با توجه به غیبت افاضلی، شرایط فنی برعهده‌اش خواهد بود. او در دومین تجربه لیگ برتری خود بعنوان نفر اول تصمیم گیری روی نیمکت ماشی سازی، امیدوار است اینبار به اولین برد دست یابد و پرونده بقا را برای این تیم ببندد.

 

 

1515602

 

 

عبداللهی البته در این دیدار کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید برابر شاگردان ابراهیم صادقی که پنج دیدار اخیر خود را با تساوی به پایان رسانده‌اند به دنبال روزنه‌ای برای موفقیت باشند. جایی که هر دو تیم به خوبی از شرایط خاص این بازی و امتیازات آن آگاه هستند و شکست در آن می‌تواند یک گام به سمت سقوط و استرس طی سه هفته‌ پایانی تلقی شود. 

 

مربی جوان ماشین سازی اما طی همین مدت کوتاه حضور در این تیم توانسته رابطه مناسبی با شاگردانش به دست بیاورد و با شناخت خوبی که کسب کرده، آنها را با برنامه تاکتیکی، فنی و روحی مناسبی آماده این نبرد بزرگ کرده و باید دید در هدف خود موفق خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها