کد خبر : 1699284 | 10 مرداد 1399 ساعت 18:31 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: به خاطر پایان یافتن فصل غمگینم

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است که این تیم با وجود عملکرد خوب طی این هفته ها اما باید باز هم بیش از اینها پیشرفت کند.

پیولی: به خاطر پایان یافتن فصل غمگینم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی جامپائولو از میلان و روی کار آمدن استفانو پیولی، روند کار روسونری با پیشرفت بسیار قابل توجهی مواجه شد و حالا در حالی که روسونری فردا آخرین بازی خود در رقابت های سری آ را انجام خواهد داد، قرار گرفتن این تیم در رتبه ششم جدول قطعی شده است.

 

میلان فردا در چهارچوب هفته پایانی رقابت‌های سری آ میزبان کالیاری خواهد بود. استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: " من از به پایان رسیدن فصل بسیار ناراحت هستم. با این حال بچه ها همه کارهای فوق‌العاده را انجام داده اند و به استراحت نیاز دارند.

 

بین ما هماهنگی بسیار زیادی وجود دارد و این اتفاق باعث رضایت کامل ماست. من مطمئن هستم که در شروع دوباره باز هم همین جو بر تیم حاکم خواهد بود."

 

 

1515387

 

 

پبولی در ادامه گفت: " ماحالا به یک خانواده زیبا تبدیل شده ایم و شام دیشب در میلان همه چیز را نشان داد. اگر تا الان خیلی خوب عمل کردیم اما فکر می‌کنم که باید باز هم بهتر از این ها شویم و خیلی بیشتر پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها