کد خبر : 1699312 | 10 مرداد 1399 ساعت 20:39 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت سهراب در گرمای آبادان؛

سه غایب کلیدی، ترکیب شهر خودرو را دستخوش کرد

یازده چهره تیم شهر خودرو در دیدار با صنعت نفت آبادان معرفی شدند که در میان آن‌ها نام سه چهره شاخص این تیم دیده نمی‌شود.

سه غایب کلیدی، ترکیب شهر خودرو را دستخوش کرد

به گزارش "ورزش سه" در یکی از حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم، شهر خودرو خراسان در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود؛ در این دیدار که از ساعت 21 امشب آغاز خواهد شد، شهر خودرو اکبر صادقی را به دلیل محرومیت و سعید صادقی و حسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت تا سهراب بختیاری زاده کار دشواری برای ارنج ترکیب خود داشته باشد.

 

بختیاری زاده به سبک استقلال در دوران استراماچونی تیمش را با ارنج 2-5-3 چینش کرده است.

به مانند دیدارهای قبلی، مهدی رحمتی سنگربان شهر خودرو است؛ فرشاد فرجی، علی نعمتی و امید منصوری سیستم سه دفاع عنابی‌پوشان مشهدی را در مقابل صنعت نفت آبادان شکل خواهند داد و فرامرزی و جعفری دو بازیکن رونده در سمت چپ و راست این تیم خواهند بود که هم در کارهای تدافعی و هم در کارهای تهاجمی نقش پررنگی را ایفا خواهند نمود.

 

در میانه میدان و با غیبت کاپیتان اکبر صادقی، علی طاهران در کنار میلاد سرلک زوج هافبک دفاعی شهر خودرو را شکل خواهد داد و امین قاسمی نژاد در قامت هافبک بازیساز در ارنج یازده نفره امروز مشهدی‌ها قرار گرفته است.

محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری هم دو مهاجم امشب شهر خودرو در دوئل با صنعت نفت هستند که سهراب بختیاری زاده جوان برای رسیدن به اولین پیروزی خود در دوران سرمربیگری شهر خودرو، امید زیادی به درخشش این دو ستاره خود دارد.

 

این دیدار از ساعت 21 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها