کد خبر : 1699527 | 11 مرداد 1399 ساعت 20:21 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته امشب به رکورد مورینیو می رسد؟

اینتر امشب در دیداری حساس به مصاف آتالانتا خواهد رفت و آنتونیو کونته فرصت خوبی برای رکوردشکنی دارد.

کونته امشب به رکورد مورینیو می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر به دنبال کسب نایب قهرمانی در این فصل سری آ است و آنها امشب در دیداری حساس در شرایطی به مصاف آتالانتا می روند که تنها با یک امتیاز برتری بالاتر از این تیم و البته لاتزیو قرار دارد و هر گونه غفلتی می تواند باعث از دست رفتن عنوان نایب قهرمانی شود.

 

1511069

 

اما اینتر در حال حاضر 79 امتیازی است و در صورت برتری در بازی امشب 82 امتیازی می شود. جالب اینجاست یک دهه قبل ژوره مورینیو در آخرین فصل حضور در اینتر موفق شد تیمش را با کسب همین 82 امتیاز قهرمان سری آ کرده و اولین جام از سه گانه تاریخی نراتزوری را کسب کند. در این سالها اینتر هیچوقت به چنین امتیازی در طول یک فصل در سری آ نرسیده بود و این نشان از پیشرفت این باشگاه در اولین فصل حضور کونته بوده است.

 

همچنین در صورت برتری مقابل آتالانتا و شکست یوونتوس مقابل رم، اینتر تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به بیانکونری در رتبه دوم قرار خواهد گرفت که این نیز کمترین اختلاف امتیاز این باشگاه با قهرمان در طول سال های اخیر است. عملکرد کونته در اولین فصل حضور در اینتر رضایت بخش بوده، اما به نظر می رسد فصل بعد خواسته مدیران این تیم کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها