کد خبر : 1699794 | 12 مرداد 1399 ساعت 20:59 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل عصبانیت شدید کونته چه بود؟

شرایط برای ماندن آنتونیو کونته دشوار شده و احتمال جدایی او از اینتر وجود دارد.

دلیل عصبانیت شدید کونته چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اینتر با برتری مقابل آتالانتا نایب قهرمانی در این فصل سری ا تنها با یک امتیاز اختلاف با یوونتوس را تثبیت کرد، اما آنتونیو کونته در پایان بازی به شدت عصبانی بود و مدعی شد باشگاه به خوبی از او و بازیکنان در مقابل انتقادات محافظت نمی کند، مصاحبه ای که ممکن است منجر به جدایی او از اینتر شود.

 

1452122

 

آنتونیو کونته به مصاحبه دو سال قبل لوچانو اسپالتی اشاره کرد و مدعی شد همچنان مانند گذشته اخبار رختکن به رسانه ها درز می کند. کوریره مدعی شد به نظر می رسد اشاره هر دو نفر به پیر آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر باشد و اینگونه احتمال جدایی او وجود دارد. همچنین سرمربی اینتر به طعنه مدعی شد می خواهد با رئیس باشگاه جلسه بگذارد، اما او در حال حاضر در چین حضور دارد. آنتونیو کونته می خواهد استیون ژانگ در باشگاه بیشتر فعالیت کند و در متن اخبار قرار گیرد.

 

اما همچنان احتمال جدایی آنتونیو کونته علیرغم میل باطنی مدیران باشگاه وجود دارد. در صورت رخ دادن این اتفاق حضور مکس الگری محتمل ترین گزینه حواهد بود. در صورت ماندن کونته در اینتر روابط طرفین باید بهبود یابد که این اتفاق به سادگی رخ نخواهد داد. آنتونیو کونته به شرایط نقل و انتقالات باشگاه نیز معتزض است. او در پاسخ به شایعات جذب لیونل مسی مدعی شد او فصل قبل دیده که پپ ماروتا برای خریدن روملو لوکاکو نیز چقدر به دردسر افتاد و در واقع منظور سرمربی اینتر این بود که خرید بازیکنان بزرگ برای آنها آسان نیست.

دیدگاه‌ها