کد خبر : 1699805 | 12 مرداد 1399 ساعت 21:30 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

علم و ادب تبریز 0  داماش گیلان 3

لیگ یک/ حکم بقای داماش در تبریز

داماش با برتری سه گله مقابل شهرداری تبریز در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، بقای خود در لیگ دسته اول را تثبیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان که فصل پرماجرایی را در این فصل پشت سر گذاشته، بعد از ناکامی‌هایی که در نیم فصل دوم که ردپای مشکلات مالی در آن نمود داشت، اکنون با دومین پیروزی پیاپی، توانست حکم بقای خود در لیگ دسته اول را به دست بیاورد.

 

پیروزی مقابل قعرنشین لیگ آزادگان در تبریز اتفاقی بود که داماشی‌ها در سفر به تبریز آن را دنبال می‌کردند و در همان دقایق ابتدایی این محمد غلامی، مهاجم باتجربه این تیم بود که توانست گل اول را به نام خود کند. در ادامه حملات داماش در نیمه اول بی نتیجه ماند تا همین تک گل حاصل کار دو تیم برای حضور در رختکن و ادامه مسابقه برای نیمه دوم باشد. این در حالی بود که داماش در نیمه اول روی حرکت میعاد یزدانی موفق به ثبت گل دوم نیز شده بود اما داور بعد از مشورت با کمک داور تصمیم به رد آن گرفت تا اعتراض نیمکت داماش را در پی داشته باشد.

 

 

1516416

 

 

داماش در نیمه دوم نیز بازی را تهاجمی دنبال کرد و بار دیگر به گل دست یافت که اینبار هم فرزاد منصوری آن را مردود اعلام کرد. در اواسط نیمه دوم اما یک ضربه پنالتی به سود داماش اعلام شد که محمد رستمی آن را از دست داد. 

 

در دقایق پایانی اما این میعاد یزدانی (دقیقه۸۲) و معراج پورتقی (دقیقه ۸۸) بودند که گل‌‎های دوم و سوم این تیم را به ثمر رساندند تا داماش با دستیابی به امتیاز 39 حضورش در فصل بعدی این رقابت‌ها را قطعی کند. شهرداری تبریز نیز که از هفته‌ها پیش سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده بود با همان 10 امتیاز به کار خود پایان داد.

 

1516415

دیدگاه‌ها