کد خبر : 1699883 | 13 مرداد 1399 ساعت 12:38 | 17.3K بازدید | 10 دیدگاه

پائولو دی کانیو

آنتونیو کونته اصلاً مسی را در اینتر نمی‌خواهد

پائولو دی کانیو ستاره سابق فوتبال ایتالیا می‌گوید با وجود شایعات اخیر درباره انتقال لیونل مسی به اینترمیلان، کونته اصلاً او را در تیمش نمی‌خواهد.

آنتونیو کونته اصلاً مسی را در اینتر نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته اخیر شایعات زیادی درباره احتمال انتقال لیونل مسی به اینتر میلان مطرح شده بود پائولو دی کانیو ستاره سابق فوتبال ایتالیا با رد این شایعات می‌گوید آنتونیو کونته سرمربی اینتر مسی را در تیمش نمی‌خواهد چرا که معتقد است مسی کسی است که در صورت ورود به اینتر از خود تیم بزرگ‌تر خواهد شد و این چیزی نیست که کونته بپسندد.

 

1515798

 

درحالیکه از قرارداد فعلی مسی با بارسلونا یک فصل باقی مانده او در فصلی که گذشت رابطه پرتنشی با مدیریت باشگاه کاتالان داشت و همین باعث شد شایعات درباره جدایی او از بارسا اوج بگیرد. اخیراً از اینترمیلان به عنوان یکی از گزینه های مهم مسی در صورت جدایی از بارسا یاد شد.

 

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پاسخ به این شایعات سعی کرد به صورت تلویحی این احتمال را رد کند. او به خبرنگاران گفت که تکان دادن مسی از بارسا از تکان دادن کلیسای جامع شهر میلان هم سخت‌تر است.

 

دی کانیو در گفتگو با شبکه اسکای درباره این شایعات گفت: " حتی اگر اینتر واقعاً تصمیم گرفته بود مسی را جذب کند و به او گفته بود که برای انتقالت هر کاری لازم باشد می‌کنیم به نظرتان کونته با حضور او در تیمش موافق بود؟ جواب من منفی است".

 

1516233

 

دی کانیو که علاوه بر تیم ملی ایتالیا سابقه درخشش با پیراهن لاتزیو و یوونتوس را داشته در ادامه گفت: " اگر مسی به اینتر بیاید همه بیشتر از آنکه درباره اینتر صحبت کنند از مسی حرف خواهند زد. همان اتفاقی که بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس افتاد، حتی بیشتر".

دیدگاه‌ها