کد خبر : 1699899 | 13 مرداد 1399 ساعت 13:51 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شاگردان حسینی در روز ارائه فوتبال اقتصادی؛ 

مسی‌ها چطور بازی شطرنج‌وار با روانخواه را بردند؟

مس کرمان در روزی که از حریف خود در دقایق ابتدایی بازی عقب افتاده بود، در نهایت با نتیجه 2 بر 1 یکی از مهم ترین پیروزی های فصل را در غرب تهران جشن گرفت.

مسی‌ها چطور بازی شطرنج‌وار با روانخواه را بردند؟

به گزارش "ورزش سه"، نیروی زمینی اگرچه برای نیفتادن می جنگد و نتوانسته نتایج خوبی در این فصل از رقابت های لیگ یک کسب کند ولی آنها با مربیگری امید روانخواه فوتبالی شناور را ارائه می کنند و بازیسازی و استفاده از فضاهایی که با انجام پاس‌کاری های متعدد نصیب آنها می شود، اولویت آنها را برا ایجاد موقعیت های گلزنی شکل می دهد.
این اما همان چیزی بود که مجتبی حسینی از آن آگاهی داشت و در مصاحبه خبری پس از بازی نیز به آن اشاره داشت. مس کرمان با مجتبی حسینی در پایان هفته سی و دوم تنها 20 گل خورده و پس از آلومینیوم اراک که 18 گل خورده و هفته آینده دیداری فینال گونه را مقابل این تیم در کرمان برگزار خواهد کرد، دومین خط دفاعی لیگ یک را شکل می دهد. 


پس مس کرمان آنطور که حسینی بر آن تاکید دارد، توپ را به تیم میزبان داد تا با مالکیت کمتر و ارائه فوتبال اقتصادی به سه امتیاز حساس این بازی برسد.
برای این پیروزی البته مس نشان داد که از روحیه جنگندگی بالایی نیز برخودار است؛ آنها در دقایق ابتدایی با یک گل از میزبانشان عقب افتادند ولی در ادامه با طراحی حملاتی که  از چپ و راست و عمق زمین داشتند، خیلی زود به یک پنالتی رسیدند و گل دوم این تیم نیز در شرایطی به ثمر رسید که مس جلو کشیده بود و مجتبی حسینی از عملکرد شاگردانش رضایت داشت و چند دقیقه بعد شاهد ثبت گل دوم توسط تیمش با یک کار ترکیبی از پشت محوطه جریمه شد.


این گل در این مسابقه اگرچه در دقیقه 30 به ثمر رسید ولی آخرین گل این دیدار حساس بود. در نیمه دوم مس کرمان در زمین خود جمع شده بود و چشم به ضدحملات داشت ولی آنها خوش شانس هم بودند که در چند موقعیت بازیکنان تیم میزبان دیر به توپ می رسیدند یا ضرباتشان دقت خیلی خوبی نداشت وگرنه شاید به جای سه امتیاز این مسابقه سرنوشت ساز با یک امتیاز به کرمان بازمی گشتند؛ البته که مس کرمان نشان داد هر وقت که از حریف عقب باشد، قدرت تحت فشار قرار دادن حریف و گلزنی را دارد. 


با این پیروزی مس کرمان از همیشه برای بازگشت به لیگ برتر امیدواری بیشتری دارد. آنها حالا 60 امتیازی هستند و هفته اینده باید در کرمان با آلومینیومی بازی کنند که 57 امتیازی است و در صورت کسب حتی یک تساوی، به احتمال فراوان می توان آنها را دومین صعود کننده پس از مس رفسنجان دانست؛ مگر اینکه شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در هفته ماقبل پایانی و همینطور هفته پایانی مسابقات در نبرد مس کرمان و شهرداری تبریز باشیم که طی 32 مسابقه قبلی 77 گل دریافت کرده و صعودش به دسته پایین تر قطعی شده است.

دیدگاه‌ها