کد خبر : 1700097 | 14 مرداد 1399 ساعت 17:45 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام اینستاگرامی مبهم لائوتارو؛ بارسلونا منتفی شد؟

ستاره آرژانتینی اینتر با انتشار پیامی خطاب به هواداران احتمال ماندنی شدنش در این باشگاه را بالا برد.

پیام اینستاگرامی مبهم لائوتارو؛ بارسلونا منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ماه های اخیر تلاش زیادی برای خرید لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر داشته و مدیران این تیم نیز مذاکره با مسئولان باشگاه ایتالیایی را تایید کرده اند، اما خواسته های مالی اینتر ممکن است در این شرایط موجب منتفی شدن موقت این انتقال شود. جوزپ بارتومئو چندی قبل فاش کرد هیچ باشگاهی به اندازه بارسلونا از شیوع ویروس کرونا متضرر نشده و آنها معادل 200 میلیون یورو ضرر کرده اند.

 

 

1516709

 

 

رئیس بارسا تایید کرد که مذاکرات با اینتر برای لائوتارو را متوقف کرده اند و اینکه قادر به متحمل شدن هزینه بالا برای جذب هیچ بازیکنی نیستند. بسیاری معتقدند لائوتاور تابستان امسال راهی بارسا نخواهد شد مگر اینکه باشگاه کاتالان بتواند از فروش بازیکنانش مبلغ خوبی به دست بیاورد و بتواند پیشنهادی جدی به اینتر ارائه دهد.

 

در این میان پیام اینستاگرامی لائوتارو نیز بر ابهامات افزوده است. او خطاب به دوستداران اینتر نوشت:« سری آ تمام شد و می خواهم از تمام هم تیمی هایم که در هر بازی تمان انرژی خود را گذاشتند و نیز از هواداران که در این مسیر همراه مان بودند، تشکر کنم. به تلاش مان برای پیشرفت و بهتر شدن تیم ادامه خواهیم داد. به پیش اینتر.»

 

برخی از این پیام به عنوان منتفی شدن قطعی انتقال لائوتارو به بارسا تعبیر کرده اند و البته برخی دیگر معتقدند لائوتارو با این پیام راه های انتقالش به بارسا را مسدودو نکرده بلکه منظور او کسب موفقیت با اینتر در لیگ اروپا بوده که باشگاه ایتالیایی فردا باید در یک هشتم نهایی برابر ختافه قرار بگیرد.

از امروز فصل نقل و انتقالات تابستانی لالیگا رسما شروع شد و باید دید در نهایت سرنوشت انتقال لائوتارو به بارسا چه خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها