کد خبر : 1700366 | 16 مرداد 1399 ساعت 09:54 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

کدام مربی دستیار اول می شود ؟

مظلومی پیشنهاد می دهد؛ کمیته فنی رد می کند

اولین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان زیر نظر پرویز مظلومی رو به پایان است و این تیم فردا در آخرین روز اردو بازی دوستانه ای را با تیم عقاب تهران برگزار می کند.

مظلومی پیشنهاد می دهد؛ کمیته فنی رد می کند

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که پرویز مظلومی هنوز موفق نشده دستیار اول برای خود برگزیند. او بعد از دریافت پیشنهاد از کمیته فنی برای هدایت تیم ملی جوانان با محمد نوازی صحبت کرد. مربی استقلالی که کار در تیم های پایه این باشگاه را تجربه کرده است. بازیکن اسبق استقلال در مصاحبه با خبرگزاری ها به این نکته اشاره کرد و البته گفت پرویز مظلومی با او تماس گرفته اما فدراسیون فوتبال نه و برای حضور در کادر فنی تیم ملی جوانان ابراز تمایل کرد. عدم تماس با محمد نوازی از سوی فدراسیون فوتبال بدین معنی بود کمیته فنی وی را نپذیرفته است. بر اساس قانون سرمربیان تیم های ملی ابتدا دستیاران خود را پیشنهاد می دهند و درادامه این کمیته فنی است که دستیار را برای کار تایید یا رد می کند. البته بالاتر از کمیته فنی – هیات رییسه است که انتخاب کمیته فنی را مورد بررسی قرار می دهد و در تایید یا رد آن مختار است. دیدید که در گذشته کمیته فنی سهراب بختیاری زاده را برای هدایت تیم ملی جوانان انتخاب کرد اما هیات رییسه اعلام کرد این مربی جوان نمی تواند مربی تیم ملی جوانان شود. درادامه اتفاق بهتری برای سرمربی سابق تیم امید رخ داد و او هدایت تیم شهر خودرو در لیگ برتر را برعهده گرفت. 

 

دیگر دستیاری که پرویز مظلومی علاقمند بود با وی کار کند حسین کاظمی بازیکن اسبق استقلال و سایپا بود؛ در مورد او هم صحبت هایی با کمیته فنی انجام شد اما نتیجه مذاکرات مثبت از آب در نیامد! به طوریکه شاهدیم پرویز مظلومی کار در تیم ملی جوانان را با خطیب یکی از دستیاران سیروس پورموسوی که مدرس مربیگری فدراسیون فوتبال بحساب می آید و امین راستی آغاز کرد. مربی دروازه بان ها تیم ملی جوانان هم یحیوی است و نوشادی که همواره در اردوی تیم های مختلف ملی حضور دارد به عنوان مربی بدنساز در تمرین تیم ملی جوانان حاضر شده است. 

 

و از رحمان رضایی هم به عنوان یکی از گزینه های دستیار اولی پرویز مظلومی نام برده شد. به نظر می رسد رحمان رضایی منتظر بود به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان برگزیده شود. او کادر در تیم ملی جوانان را به عنوان دستیار قبول نکرد. برای او هم همانند سهراب بختیاری زاده اتفاق خوبی رخ داد و اخیرا مدیر فنی تیم ذوب آهن شده است. شاید در آینده ای نزدیک محمد نوازی و حسین کاظمی هم سمت های خوبی در تیم های دیگر بگیرند به این خاطر که نامشان برای حضور در تیم ملی جوانان مطرح شده است. 

 

به نظر می رسد پرویز مظلومی صحبت هایی با مجتبی جباری هم داشته اما هنوز نتوانسته مجوز حضور او را در کادر فنی تیم جوانان بگیرد. در مورد مجتبی گفته می شود چون فاقد مدرک A است نمی تواند در کادر فنی تیم جوانان کار کند. 

 

تیم جوانان که زمان زیادی را به خاطر انتخاب سرمربی از دست داده بود حالا درگیر انتخاب دستیار اول است! این در حالی است که زمان زیادی به اولین بازی تیم باقی نمانده. جوانان ایرانی باید در اولین بازی 23 مهر به مصاف ازبکستان بروند و در این مسیر باید تدارک خوبی در انجام بازی های دوستانه پشت سر بگذارند. اولین بازی ای که برای تیم جوانان در مسیر آماده سازی تدارک دیده شده دیدار با تیم عقاب تهران است. بدون شک این بازی برای حریف مناسب تر از تیم ملی جوانان است.

دیدگاه‌ها