کد خبر : 1700496 | 16 مرداد 1399 ساعت 20:42 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

فابیو کاپلو

غیبت راموس برای رئال مشکل بزرگی است

فابیو کاپلو سرمربی سابق رئال مادرید می‌گوید عدم حضور سرخیو راموس در دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی برای شاگردان زیدان مشکل ساز خواهد بود.

غیبت راموس برای رئال مشکل بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو سرمربی سابق رئال مادرید می‌گوید این تیم در دیدار فردا شب خود مقابل منچسترسیتی به دلیل در اختیار نداشتن کاپیتانش سرخیو راموس با مشکلات مهمی مواجه خواهد شد.

 

رئال که در ماه فوریه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل سیتی 2-1 شکست خورده برای جبران و صعود به یک چهارم نهایی فردا در خانه سیتی ورزشگاه اتحاد کار سختی در پیش دارد. اما عدم حضور سرخیو راموس می‌تواند کار شاگردان زیدان را دشوارتر کند. راموس در بازی قبلی به دلیل کارت قرمزی که در ثانیه های پایانی بدست آورد این بازی را از دست داد.

 

1517220

 

کاپلو در این باره گفت: " من بعد از تماشای دو بازی آخر منچسترسیتی قبل از پایان فصل لیگ برتر به این نتیجه رسیدم که آنها فوق العاده آماده هستند. آنها وقتی هجوم می‌آورند واقعاً خطرناک می‌شوند. من قبلاً معتقد بودم گواردیولا در خط میانی اشتباهاتی دارد ولی حالا وقتی آنها توپ را از دست می‌دهند سعی می‌کنند سریع دوباره بدستش بیاورند. مشکل اینجا است که تیمی که با سیتی بازی می‌کند باید بتواند عالی دفاع کند".

 

سرمربی سابق رئال در ادامه گفت: " من شانس سیتی را بیشتر می دانم چون بدون حضور سرخیو راموس دفاع برای رئال در مقابل خط حمله سیتی دشوار خواهد بود. البته فشاری که سیتی به خاطر نام رئال تحمل می‌کند به سود رئالی ها است ولی همینطور که گفتم نبود راموس مشکل مهمی است".

 

دیدگاه‌ها