کد خبر : 1700592 | 17 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

سریع‌ترین مرد دنیا: در فوتبال با من منصفانه رفتار نشد

اوسین بولت سلطان دوی سرعت دنیا می‌گوید در دوره کوتاه تجربه فوتبالی اش در استرالیا با او منصفانه رفتار نشده و فرصت مناسبی در اختیارش قرار نگرفته.

سریع‌ترین مرد دنیا: در فوتبال با من منصفانه رفتار نشد

به گزارش "ورزش سه"، اوسین بولت، سلطان دوی سرعت دنیا و سریع‌ترین مرد جهان می‌گوید زمانی که سعی کرده در استرالیا فوتبالیست حرفه ای شده و فعالیت در دنیای فوتبال را تجربه کند با او منصفانه رفتار نشده و فرصتی مناسب در اختیارش قرار نگرفته. بولت بعد از آنکه از دو و میدانی خداحافظی کرد در سال 2018 به استرالیا رفت تا با پیراهن باشگاه وست کوست مارینرز شانسش را برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای آزمایش کند.

 

بولت در استرالیا دو بار در بازی هایی دوستانه با پیراهن تیم استرالیایی به میدان رفت ولی در نهایت باشگاه با او قراردادی حرفه ای امضا نکرد. بولت سرانجام راهی مالت شد تا باشگاهی در این کشور را امتحان کند ولی در امضای قرارداد با این تیم هم ناکام ماند.

 

1344396

 

بولت که حالا از ورزش فاصله گرفته و اخیراً پدر شده در گفتگویی درباره تجربه فوتبالی اش گفت: " با من منصفانه رفتار نشد و فرصتی که باید در اختیارم قرار نگرفت. آنطور که می‌خواستم پیش نرفت ولی من هنوز هم معتقدم در فوتبال استعداد دارم".

 

سریع‌ترین مرد دنیا در ادامه گفت: " این از آن مسائلی است که باید فراموش شان کرد و به زندگی ادامه داد. من گاهی به این مساله فکر می‌کنم و می دانم که اوضاع آنطور که می‌خواستم پیش نرفت ولی با همه این حرف‌ها من عاشق فوتبالم. خیلی ها با من تماس می گیرند و می پرسند دوباره می خواهم به فوتبال برگردم یا نه، ولی واقعیت این است که دیگر دارم پیر می شوم و بهترین تصمیم این است که بازنشستگی را دنبال کنم. به خصوص حالا که دخترم باعث شده سرم حسابی گرم شود".

 

 

دیدگاه‌ها