کد خبر : 1700627 | 17 مرداد 1399 ساعت 12:19 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه به پرسپولیس در شب جشن قهرمانی؛

ف مثل فرشاد، ف مثل فولاد! (عکس)

فریاد احمدزاده بعد از گل سه امتیازی به مسجدسلیمان؛ شاید کنایه ای به کادرفنی پرسپولیس و طرفدارانی که از نمایش های او ناامید بودند.

به گزارش ورزش سه، فرشاد احمدزاده یک بار دیگر در نقش ستاره تیمش ظاهر شد و با تک گل خود توانست پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. ستاره خط هافبک فولادی ها این بار با ضربه سری تماشایی دروازه نفت مسجدسلیمان را فرو ریخت و به عامل پیروزی مقابل تیمی تبدیل شد که تنها چهار شکست در کارنامه اش داشت.

 

 

1517429

 

 

تعجب برانگیز است که احمدزاده با قد و قامت ۱۶۹ سانتی متری می‌تواند این‌چنین سرزنی کند اما او قبلاً هم این کار را کرده و به نوعی در انجامش تخصص دارد. هشت گل دیگر با ضربه سر از او فوتبالیستی خطرناک در محوطه جریمه ساخته که هر آن با جایگیری و پرش عالی می‌تواند بالاتر از مدافعان بلندقامت سرزنی کند.

 

 

1517430

 

 

جالب این که او در بازی دیروز ۱۹ بار توپ را از حریف گرفت و ۹ دوئل موفق را هم داشت و با شش قطع توپ، بهترین بازیکن زمین شد.

 

فرشاد که در پرسپولیس اوضاع نامطلوبی داشت و به هیچ عنوان در سطح یک ستاره ظاهر نشده بود، بعد از این که با تصمیم یحیی گل‌محمدی از این تیم کنار گذاشته شد، فولاد را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد و با امضای قراردادی راهی این تیم شد؛ انتخابی که شاید خیلی ها تصور می‌کردند یک بازگشت به عقب است اما هر دوی طرفین قرارداد ثابت کردند که این چنین نیست و حالا احمدزاده با سرخ های اهوازی بالاتر از شهرخودرو و سپاهان قرار دارد.

 

 

1517428

 

 

فرشاد در نیم فصل دوم یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده است؛ دو گل و سه پاس گل که اکثر آن ها سه امتیازی بوده، از این بازیکن ستاره ای موثر ساخته که حالا دوباره به شاه ماهی نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد و اساسا بعید است که فولاد به راحتی او را از دست بدهد.

 

آنچه در نمایش فرشاد به جز گلزنی و پاس گل به چشم می‌آید، حرکت عرضی است که از گوشه زمین انجام می‌دهد و مدافعان حریف را به دنبال می‌کشاند و فرصت نفوذی را به دفاع کناری خودی می‌دهد. چیزی که نکونام روی آن حساب باز کرده و به عنوان شاخصه ای مهم از آن در تاکتیک تیمی اش بهره می‌برد.

 

 

1517426

 

 

احمدزاده بعد از با دست خود حرف S را به نمایش گذاشت که احتمالا تقدیم گل به یکی از دوستان خود باشد اما فریادی که در شادی پس از گل از او ثبت شد شاید کنایه و طعنه به تیم سابقش باشد؛ اگرچه او همچنان علاقه مند جدی به پرسپولیس است و از هرتنشی در این بین جلوگیری کرده اما شکی نیست که علاقه داشت در پوکر قهرمانی سهیم باشد اما پرسپولیسی ها باتوجه به نمایشش از او چشم پوشی کردند.

 

1517425

 

 

حالا او آماده جشن کسب سهمیه آسیایی با فولاد است اما پیش از آن باید سه نمایش درخشان دیگر را از خود نشان دهد که آخری برابر تیم سابقش تراکتور خواهد بود و شاید احمدزاده بتواند نایب قهرمانی را هم از تیم تبریزی بگیرد و به نکونام هدیه کند.

 

 

1517427

دیدگاه‌ها