کد خبر : 1700634 | 17 مرداد 1399 ساعت 12:56 | 30K بازدید | 2 دیدگاه

30 ثانیه، فاصله حذف تا صعود سایپا؛

صعود دراماتیک شاگردان اردلان به فینال فوتسال بانوان

لحظاتی قبل دومین فینالیست لیگ برتر فوتسال بانوان هم مشخص شد و نارنجی‌پوشان سایپا توانستند در اهواز شگفتی سازی کنند و مقابل حریف مدعی خود پیروز شوند.

به گزارش "ورزش سه" دور برگشت دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان میان دو تیم ملی حفاری اهواز و سایپا تهران از صبح امروز به میزبانی اهوازی‌ها برگزار شد؛ این دو تیم که هر دو مخالف برگزاری ادامه لیگ بودند در حالی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در دیدار رفت ملی حفاری در تهران توانسته بود 4 بر 3 از سد سایپا بگذرد. اما دیدار بسیار نزدیک و پایاپای بود و البته سایپایی‌ها که نیاز جدی برای گل داشته داشتند حملات بیشتری را انجام می‌دادند.

 

نیمه نخست بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید اما در نیمه دوم، آرزو صدقیانی زاده کاپیتان تیم سایپا توانست خیلی زود گل اول بازی را به سود تیم خود رقم بزند؛ با این گل هم شاگردان اردلان به دلیل گل زده بیشتر حفاری در خانه حریف از صعود به فینال باز می‌ماندند. فشار سایپایی‌ها بیشتر و بیشتر شد تا این‌که روی یک کار تیمی زیبا گل دوم را فاطمه سهرابی در فاصله 30 ثانیه تا سوت پایان بازی توسط داور وارد دروازه ملی حفاری به ثمر رساند و سایپایی‌ها در آستانه صعودی دراماتیک به فینال پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان قرار داد.

 

 

1517437

 

 

تلاش‌ها با اجرای سیستم پاورپلی برای گلزنی به سایپا نتیجه نداشت تا با ثبت کلین شیت و برتری دو گله در اهواز شاگردان نیلوفر اردلان راهی مرحله فینال شوند؛ پیش از سایپا، مس رفسنجان دیگر فینالیست لیگ امسال بود که توانست تیم هیات فوتبال خراسان رضوی را حذف کند.

 

قرار است روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور مدیران تیم های فینالیست برگزار شود و سرانجام آن تصمیم چگونگی برگزاری مرحله فینال گرفته شود؛ برگزاری تک بازی در زمین بی‌طرف یا برگزاری مرحله فینال به صورت رفت و برگشت دو رویکرد پیش‌روی سازمان لیگ برای خاتمه دادن به لیگ پانزدهم است.

 

1517436

دیدگاه‌ها