کد خبر : 1700660 | 17 مرداد 1399 ساعت 14:54 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان و استقلال؛ از آزادی تا ورزشگاه امام رضا

خاطره مشترک و متفاوت رحمتی و حسینی (عکس)

مهاجم جوان و مشهدی شهر خودرو بار دیگر موفق شد به استقلال گل بزند؛ با این تفاوت که اینبار حسین حسینی درون دروازه آبی‌ها ایستاده بود.

به گزارش "ورزش سه" نمایش نه چندان راضی کننده مقابل تراکتور و صنعت نفت باعث شده بود تا کمتر هوادار شهر خودرو تصور کند که سهراب بختیاری زاده از ابتدا به حسین مهربان در دوئل حساس مقابل استقلال بازی دهد؛ اما در غیاب سعید صادقی و ناآمادگی روح الله سیف اللهی، سهراب تصمیم گرفت تا به مهاجم جوان و دونده خود بار دیگر اعتماد کند. 

 

او که در کارنامه فوتبالی‌اش یکبار تجربه گلزنی به استقلال در لیگ هفدهم را داشت، می‌خواست بار دیگر این کار را انجام دهد؛ مهربان در دفعه قبلی که با پیراهن پدیده (شهر خودرو) به استقلال گل زد، با ظرافت و آرامی این کار را انجام داده بود. 

 

اما این‌بار مهدی رحمتی در درون دروازه خودی قرار داشت و مهربان باید قفل دروازه حسین حسینی را می‌شکست؛ عملیاتی که با موفقیت انجام گرفت و مهاجم تکنیکی مشهدی‌ها توانست با جایگیری مناسب و بهره برداری از اشتباهات خط دفاعی استقلال در یارگیری، توپ را به طاق دروازه حسینی بچسباند تا هردو گلر اسمی استقلال خاطره بدی از رویارویی با او داشته باشند. 

 

نکته جالب اینکه در آن سال هم خلعتبری و قاضی دیگر اضلاع خط آتش پدیده (شهر خودرو) را تشکیل می‌دادند و دوباره اکنون از نیم فصل این دو چهره باتجربه به جمع مشهدی‌ها اضافه شده‌اند.

 

در ادامه  یک فریم از شادی پس از گل او در ورزشگاه آزادی و پس از گلزنی به مهدی رحمتی و چند فریم از پس از گل شهر خودرویی‌ها پس از شلیک تماشایی حسین مهربان به طاق دروازه حسینی و استقلال را می‌بینیم:

 

1517471

 

1517472

 

1517474

 

1517473

دیدگاه‌ها