کد خبر : 1700698 | 17 مرداد 1399 ساعت 19:53 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف دستیار فکری؛ سپاهان سخت ترین بود

دستیار محمود فکری بر این عقیده است بازی با سپاهان سخت ترین بازی این تیم در هفته های اخیر بوده است.

اعتراف دستیار فکری؛ سپاهان سخت ترین بود

 

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در این باره می گوید: سپاهان با توجه به اینکه در ترکیب از بازیکنان خلاقی چون محبی – کی روش – حسینی و ... بهره می برد، سعی می کند در زمین حریف این بازیکنان را صاحب توپ کند و با ایده های متفاوتی که به نمایش می گذارد به خوبی به خصوص از کناره ها موقعیت ایجاد می کند. این می طلبید که بازیکنان ما با دوندگی بی امان فضاهای حساس را پوشش دهند و پرس فردی و تیمی را در نقاط مختلف زمین به خصوص نیمه خودی به خوبی اجراء کنند که خوشبختانه در اجرای این ایده ها موفق بودیم. متاسفانه ما در جریان بازی یکی از مهره های کلیدی خود یعنی مجتبی ممشلی را از دست دادیم و این کمی ریتم بازی ما را دچار اشکال کرد. البته صادقانه می گویم در برخی از صحنه ها خوش شانس بودیم.

 

این مربی جوان که در چند سال اخیر و در تیم های تحت هدایت محمود فکری دستیار این مربی بوده ادامه می دهد:ما در 8 هفته اخیر که به نساجی آمدیم بازی آسانی را پشت سر نگذاشتیم اما دیدار با سپاهان سخت ترین دیداری بود که پشت سر گذاشتیم. واقعا به لحاظ کمیت بازیکن در شرایط سختی هستیم ولی کیفیت بالای همین نفرات اندک در این هفته ها کمک حال ما بوده است. شرایطمان طوری بوده که در بازی های اخیر بیشترین تعداد تعویضمان سه تا بوده و کلا با ۱۴_۱۵ بازیکن کار را به جلو می بریم. در بازی با سپاهان یک بازیکن امیدمان را برای اولین بار استفاده کردیم و ۳ بازیکن امید دیگر روی نیمکت داشتیم.خوشبختانه همین تعداد کم بازیکنی که داریم در بازی های اخیر با تمام وجود برای تیم زحمت کشیدند. یک سری از بازیکنان ما با توجه به فشردگی بازیها فشار زیادی را متحمل شدند و امیدوارم در بازی های آتی با همین کیفیت ظاهر شده و به سلامتی فصل را به پایان برسانند.

 

فاضلی در مور علل موفقیت های اخیر نساجی گفت: همدلی و زحمات کل مجموعه باشگاه از مالک و مدیریت و سرپرست باشگاه گرفته تا کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و پشتیبانی در کسب نتایج اخیر تاثیرگذار بوده اند. محمود فکری  در این سالها سختی ها و ناملایمت های بسیاری را تحمل کرد تا به این نقطه رسیده است. ایشان آزمون و خطای خود را در لیگ یک گذرانده و با کسب نتایج خوب حالا وارد لیگ برتر شد. در هر تیمی که بودیم صادقانه تلاش کرده و بنا به دیدگاه ایشان سعی بر این داشتیم که ابتدا بازیکنان را به بالاترین کیفیت خودشان رسانده، سپس تیمی با کیفیت داشته باشیم که در کنار هم از فوتبال لذت ببریم. به همین دلیل است که در این سالها که در کنار ایشان بودم چیزی حدود ۴۰ بازیکن از لیگ ۱ به لیگ برتر معرفی کردیم.به شخصه شاهدم محمود فکری با تکیه بر همین تجاربی که طی این سالها بدست آورده، در این چند هفته تصمیمات درستی گرفتند که نهایتا منجر به انسجام تیمی و نتایج مناسب شد.

 

دیدگاه‌ها