کد خبر : 1700832 | 18 مرداد 1399 ساعت 12:40 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر از کادر درمان روی قلب ستاره‌های CL(عکس)

طبق اعلام قبلی هر چهار تیم حاضر در بازیهای دیشب لیگ قهرمانان اروپا روی پیراهن خود عبارت "متشکریم" را برای تشکر از کادر درمان درج کرده بودند.

تشکر از کادر درمان روی قلب ستاره‌های CL(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اعلام شد که از این پس همه تیم‌هایی که در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به میدان می‌روند برای قدردانی از زحمات و فداکاری‌های کادر درمان در مواجهه با بحران بزرگ کرونا روی پیراهن‌های خود عبارت "متشکریم" را به زبانهای رسمی کشوری که به آن تعلق دارند حک خواهند کرد.

 

این اتفاق دیشب و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان افتاد و چهار تیمی که در این مرحله به مصاف هم رفتند یعنی منچسترسیتی، رئال مادرید، لیون و یوونتوس عبارت "متشکریم" را بر روی پیراهن‌های خود درج کرده بودند. عبارتی که روی سینه چپ پیراهن بازیکنان این تیم و بالای نشان هر باشگاه به چشم می‌خورد.

 

1517828

 

این اقدام به ابتکار یوفا با هدف نشان دادن قدردانی جامعه فوتبال از کادر درمانی انجام می‌شود. الکساندر چفرین رئیس یوفا این هفته گفته بود: " از اینکه رقابتهای چمپیونزلیگ و لیگ اروپا دوباره آغاز می‌شود خوشحالیم ولی نباید فراموش کنیم چه کسانی با تعهد و تلاش و فداکاری این فرصت را در اختیارمان گذاشتند که دوباره بتوانیم بازی کنیم".

 

1517827

 

در بازی دیشب منچسترسیتی و رئال مادرید روی پیراهن بازیکن سیتی عبارت Thank you و روی سینه بازیکنان رئال مادرید عبارت Gracias نقش بسته بود.

 

1517825

 

در بازی یوونتوس و لیون هم بازیکنان یوونتوس با عبارت Grazie بر پیراهن‌های خود به میدان رفته بودند و لیونی‌ها هم عبارت فرانسوی Merci را بر بالای نشان باشگاه خود حک کرده بودند.

 

1517826

 

 

 

دیدگاه‌ها