کد خبر : 1700874 | 18 مرداد 1399 ساعت 15:58 | 63.3K بازدید | 12 دیدگاه

خواهر رونالدو و واکنش تکراری به شکست یووه(عکس)

الما، خواهر کریستیانو رونالدو به حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

خواهر رونالدو و واکنش تکراری به شکست یووه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش یوونتوس در چهارچوب مسابقه فینال رقابت های کوپا ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف ناپولی رفت و در ضربات پنالتی از حریف خود شکست خورد. در آن مسابقه انتقادات زیادی نسبت به عملکرد کریستیانو رونالدو مطرح شد و حتی برخی معتقد بودند که یکی از دلایل ناکامی بیانکونری در رسیدن به جام عملکرد بد فوق ستاره پرتغالی بوده است.

 

 

1517889

 

 

انتقادات پس از فینال کوپا ایتالیا باعث شد که خواهر کریستیانو رونالدو نسبت به آنها واکنش تندی نشان دهد؛ اتفاقی که حالا و یک مرتبه دیگر بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا تکرار شده است. این اتفاق اما در حالی رخ داده که در بازی دیشب یوونتوس مقابل لیون و بر خلاف دیدار فینال کوپا ایتالیا، رونالدو عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داد و هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد اما این گل ها برای صعود یووه کافی نبود.

 

حالا و در همین رابطه الما، خواهر کریستیانو رونالدو در واکنش به یوونتوس در لیگ قهرمانان پستی در صفحه اینستاگرام خود قرار داد و نوشت: " تو نسبت به سایرین عملکرد بهتری ارائه دادی و من به این فداکاری هایت افتخار می کنم‌. متاسفانه اما تو نمی توانی همه کارها را یک نفره و به تنهایی انجام دهی. این یک اتفاق غیر ممکن است. این را میدانی که فوتبال همیشه اینگونه بوده اما تو بهترین عملکرد را ارائه دادی و هنوز هم بهترینی."

 

 

1517892

دیدگاه‌ها