کد خبر : 1700948 | 18 مرداد 1399 ساعت 22:52 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی مسی ها؛ یک هفته انتظار (عکس)

مس کرمان در مسابقه ای که باید برنده می شد باخت! تا سرنوشت دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر به روز پایانی بازی ها کشیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، در شب قهرمانی مس رفسنجان دراین فصل از بازی های لیگ یک مس کرمان می توانست با عبور از سد آلومینیوم اراک صعود خود را قطعی کند اما در این بازی روی ضربه غافلگیرانه حامد پاکدل نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد؛ مس بعد از دریافت گل بارها و بارها دست به تدارک حمله زد و دست کم می توانست گل مساوی را به ثمر برساند اما دفاع چند لایه اراکی ها موجب شد همه توپ ها به در بسته بخورد و در نهایت بازی یک بر صفر به سود آلومینیوم خاتمه یافت.

 

اردوی مسی ها در پایان بازی حاکی از احاطه یک غم سنگین بود؛ حالا آنها یک هفته باید منتظر بمانند. اینکه با یک پیروزی پر گل در خانه علم و ادب به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کنند. این یک هفته انتظار برای مسی ها پر از حکایت خواهد بود اما جذابیت فوتبال به همین اتفاقات غیر قابل پیش بینی است؛ شاگردان مجتبی حسینی برای صعود به لیگ برتر باید اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک را فراموش و از فردا برای بازی با شهرداری تبریز تمرین کنند. تیمی که امروز در آخرین بازی انجام داده 5 گل از تیم گل ریحان خورد.

 

1517949

 

1517951

 

1517952

 

1517950

 

شدت ناراحتی مسی ها از سه امتیاز از دست رفته این قدر زیاد بود که سجاد بیرانوند دروازه بان آلومینیوم به جای شادی برد به سمت کرمانی ها رفت و به دوستان خود دلداری داد. به واقع باید اتفاقات بازی را در پایان بازی فراموش کرد. چه در صورت برد و چه در صورت باخت؛ چرا که در غیر اینصورت موفقیت ها تکرار نمی شود.

دیدگاه‌ها