کد خبر : 1701108 | 19 مرداد 1399 ساعت 19:16 | 34.5K بازدید | 1 دیدگاه

درسِ فوتبال حسینی در روز شکست بزرگ (عکس)

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان روز گذشته در شرایط سختی گرفتار شده بود، ولی هرگز از امتیاز میزبانی تیمش سوء استفاده نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی روز گذشته می‌توانست در فاصله 24 ساعت پس از قهرمانی همکار سابقش در تیم های پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتور، حضور مس کرمان در لیگ برتر را پس از مدت ها قطعی کند و جشن بزرگی در شهر برپاکند، ولی گل زودهنگام مهاجم اراک که درست جلوی دروازه بان مس کرمان به زمین خورد، کار را برای شاگردانش سخت کرد و هر چه از دقایق باقی مانده بازی کم می شد، استرس در اردوی مس کرمان بیشتر و بیشتر شد، تا جایی که آنها نفس گیرترین بازی فصل را واگذار کردند.


حسینی که یکی از مربیان با دانش فوتبال ایران محسوب می‌شود و پس از شروع دوباره مسابقات لیگ در دوران پساکرونا توانسته بود از 6 مسابقه به 4 پیروزی و 2 تساوی دست پیدا کند، در حساس ترین و سرنوشت سازترین دیدار لیگ پای شاگردانش لغزید تا حالا همه چیز در هفته پایانی به اما و اگر کشیده شده باشد.

 

 

 


نکته قابل توجه اینکه نارنجی پوشان مس کرمان در تمام دقایق بازی و حتی در دقایق پایانی بازی که فشار و استرس زیادی بر بازی حاکم بود، بازی مستقیم نکردند و با رساندن توپ به کناره ها و عمق حریف و گاها گرفتن ضربات ایستگاهی سعی در رسیدن به دروازه حریف داشتند.


در همین دقایق هم بود که بازیکنان آلومینیوم اراک چندمرتبه پس از توقف بازی، به صورت ناگهانی نقش زمین می‌شدند و در چند صحنه توقف بازی مصادف می‌شد با مصدومیت همزمان چند بازیکن آلومینیوم که البته با تمام وجودشان برای کسب پیروزی مقابل مس کرمان جنگیدند و درنهایت سرنوشت را دوباره به دستان خودشان بازگرداندند.


در مورد حسینی اما باید به این نکته اشاره کرد؛ اگرچه او گاهی در طول بازی صدایش روی بازیکنان خودی بالا رفت و آنها را به خاطر اشتباهاتشان شماتت کرد ولی تیمش پیش از اینکه به دقایق احساسی در وقت های اضافی برسد، طبق برنامه تا دقیقه 90 پیش رفت و او هیچ گاه به دلیل توقف‌های چندباره به خصوص در نیمه دوم به نیمکت حریف یا رسول خطیبی اعتراض نکرد.

 

 

 


البته که شانس این مربی 41  ساله همچنان پابرجاست و حسینی می تواند با کسب یک پیروزی پرگل مقابل شهرداری تبریز در هفته پایانی مسابقات، به رویای کرمانی ها جامه عمل بپوشاند.

دیدگاه‌ها