کد خبر : 1701154 | 19 مرداد 1399 ساعت 23:05 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیدرها به داوران حمله کردند، گوشی ناظر گم شد!

درگیری عجیب در بازی شمالی های لیگ یک

در جریان دیدار ملوان انزلی و رایکای بابل درگیری های عجیبی رخ داد.

 درگیری عجیب در بازی شمالی های لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت های هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال شب گذشته تیم های ملوان انزلی و رایکای بابل در انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه به جنجال کشیده شد. بعد از آنکه سوت پایان بازی به صدا در آمد و رایکا یک بر صفر ملوان را مغلوب کرد اعضای کادرفنی تیم انزلی چی به سمت کمک داور مسابقه حمله کردند و این شروع یک درگیری عجیب بود.


انزلی چی ها به یک توپ که به تیر دروازه برخورد کرد معترض بودند و اعتقاد داشتند که وارد دروازه شده و به همین خاطر آنها بعد از سوت پایان بازی به سمت پیام حیدری داور وسط و کمک داور حمله کردند و آنها را مجروح کردند.


نکته قابل توجه این بود که با وجود بدون تماشاگر برگزار شدن بازی اما حدود 200 هوادار در ورزشگاه تختی انزلی حضور داشتند که به همین خاطر داوود رفعتی ناظر بازی چند بار اقدام به متوقف کردن بازی کرد.


از این رو در پایان بازی برخی لیدرهای تیم ملوان که در ورزشگاه حضور داشتند نیز به داخل زمین رفتند و اقدام به ضرب و شتم با کمک داور و مسئولان برگزاری کردند. از این رو در جریان این درگیری ها گوشی تلفن همراه رفعتی ناظر بازی نیز گم شد و تا دخالت نیروی انتظامی ناظران و داوران مسابقه چند ساعت در ورزشگاه حبس شدند و حدود ساعت 2 بامداد با اسکورت ورزشگاه را ترک کردند.


این اقدامات عجیب در حالی رخ داد که بازی شمالی های لیگ برتر برای بقای تیم رایکا اهمیت زیادی داشت و برد نماینده بابل باعث برافروخته شدن اعضا و لیدرهای ملوان شد.


ناظر مسابقه مذکور تمام اتفاقات را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش کرده و باید دید این کمیته چه تصمیمی درباره جنجال های مسابقه خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها