کد خبر : 1701220 | 20 مرداد 1399 ساعت 12:56 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب خبر عجیب درباره شستا و ویلموتس

سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید بدهی به شستا در پرونده مارک ویلموتس را از اعتبار خودمان به‌صورت علی‌الحساب دادیم و حتی یک ریال هم از حساب باشگاه‌ها کم نشده است.

تکذیب خبر عجیب درباره شستا و ویلموتس

به گزارش "ورزش سه"، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بدهی این فدراسیون به شستا در پرونده پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و مطرح‌شدن بحث توقیف اموال فدراسیون، به رادیو تهران گفت: «فدراسیون فوتبال از اعتبار خودش علی‌الحساب این کار را انجام داد. حتی یک ریال هم از حساب باشگاه‌ها کم نشده است و من این موضوع را تکذیب می‌کنم.»


وی با اشاره به رایزنی فدراسیون با فیفا برای گرفتن مطالباتش تأکید کرد: «بحث انتقال پول به ایران هم در نشست اینترنتی مسئولان فدراسیون با رئیس فیفا و رئیس کنفدراسیون آسیا هم مورد تأکید قرارگرفته بود.


سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه این فدراسیون دیگر پولی برای برگزاری اردوهای ملی ندارد، تصریح کرد: فدراسیون تحت‌فشار است ولی در همین روزها باوجود کمبود اعتبار، اردوهای مختلفی را برای تیم‌های نوجوانان، جوانان، تیم ملی فوتسال و تیم فوتسال جوانان برگزار کردیم. اینکه مطرح‌شده اردوها لغو می‌شود صحت ندارد. ان‌شاءالله با رفع مشکل انتقال وجه به ایران و پیگیری گرفتن وجوهات دیگر، این فضا هم می‌گذرد.»


علوی درخصوص اینکه گفته می‌شود رأی مارک ویلموتس در فیفا صادرشده است، اظهار کرد: «ما هم این خبر را در رسانه‌ها دیده‌ایم و منتظر اعلام رسمی فیفا هستیم.


سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ایرادات فیفا به پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون هم گفت: «آقای نبی و بهاروند جلسه اینترنتی را با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا و اینفانتینو رئیس فیفا برگزار کردند. در این جلسه اشاره شد که ایران اساسنامه را ارسال کرده است و در زمان کوتاهی پاسخ فیفا را داشته باشیم. منتظر دریافت نظر مشورتی فیفا برای اساسنامه هستیم.»


علوی ادامه داد: «فدراسیون در چهار ماه گذشته تمام تلاش خود را برای تبعیت از الزامات فیفا و AFC و همچنین قوانین داخلی کشور داشته است و پکیج مناسبی برای پیش‌نویس اساسنامه که سند فردای فوتبال است، خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها