کد خبر : 1701448 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:24 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

با 525 دقیقه رکورد کلین‌شیت و تنها یک گل خورده؛

خط دفاعی که ویسی را از قعر جدول فراری داد

تیم پیکان پس از تعویض سنگربان خود توانسته پنج بازی بدون گل خورده و بدون شکست را پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه" پاشنه آشیل پیکانی‌ها در دیدارهای این فصل خط دروازه این تیم بود که بارها با اشتباهات مهلک خود باعث شد خودروسازان متحمل شکست‌های سنگین شوند، بازی چرخشی به وحید شیخ ویسی، مهدی امینی و آرام هایراپتیان هم نتوانست علاج کار باشد تا این‌که ویسی سکان هدایت پیکان را برعهده گرفت. او که در سالهای مربیگری خود نشان داده با کادرفنی خود، دروازه‌بانان آماده‌ای را بسازد پس از اشتباهات موثر شیخ ویسی در دیدار با پرسپولیس، او را از ترکیب کنار گذاشت و گلر ارمنی را برای حراست از دروازه فراخواند.

 

در شش دیدار اخیر پیکان در لیگ برتر هایراپتیان سنگربان این تیم بوده است؛ او به جز دریافت یک گل در شب برتری چهار گله تیمش در اصفهان مقابل ذوب آهن، پنج بازی متوالی‌ است که توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد. این بهترین رکورد یک دروازه‌بان پس از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر است که آرام هایراپتیان توانسته با 525 دقیقه کلین‌شیت متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

1518604

 

البته که نباید غافل از آن شد که هایراپتیان چندان محک سختی را مقابل مهاجمان نخورده و پیش از رسیدن توپ به او، خط دفاع سختکوش پیکان با ایستادگی توانسته‌اند مهاجمان رقیب را خنثی کنند تا چینش یک خط دفاعی خوب در کنار آرام هایراپتیان ناجی پیکان در هفته های پایانی لیگ شود.

 

آخرین گلی که هایراپتیان در لیگ برتر دریافت کرد از ایوان مارکوویچ مهاجم تیم ذوب آهن در دقیقه 15 دوئل سبزپوشان اصفهانی با پیکان بود و پس از آن توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد؛ کلین‌شیت هایی که باعث شده تا پیکان پایین جدولی 6 بازی متوالی را بدون باخت پشت سر بگذارد و با همین راه حل از مهلکه خطر برای سقوط به لیگ یک بگریزد.

هایراپتیان و خط دفاعی پیکان این هفته باید مقابل بهترین خط حمله لیگ در تهران ایستادگی کند و مقابل مهاجمان قدرتمند استقلال قرار گیرد که باید دید رکورد فوق العاده خود را می‌تواند حفظ کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها