کد خبر : 1701501 | 21 مرداد 1399 ساعت 14:25 | 31.2K بازدید | 12 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

لواندوفسکی بهتر از مسی است؛ این بارسا مرا نمی‌ترساند

اسطوره بایرن یک بار دیگر روی حرف چند روز پیش خود تاکید کرد و روبرت لواندوفسکی را برتر از لیونل مسی عنوان کرد.

لواندوفسکی بهتر از مسی است؛ این بارسا مرا نمی‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و بارسا روز جمعه در لیسبون دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که به صورت تک حذفی خواهد بود را برگزار خواهند کرد. این دیدار دوئل جذابی بین لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی خواهد بود. ستاره لهستانی فصل جاری توانست 9 گل بیشتر از لیونل مسی به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان نیز با 13 گل مدعی اول کسب عنوان آقای گلی محسوب می شود.

 

 

1518672

 

 

لوتار ماتیوس اسطوره بایرن چند روز پیش به اسکای اسپورتس گفته بود که لواندوفسکی بهتر از لیونل مسی است و اگر مراسم توپ طلا امسال برگزار می شد، قطعا مهاجم لهستانی شانس اول بود. او همچنین گفته بود که بایرن برای شکست از بارسا باید اشتباهات زیادی را مرتکب شود.

 

ماتیوس این بار و در مصاحبه با نشریه بیلد گفت:« مسی روز جمعه برابر جانشین خود به عنوان بهترین بازیکن دنیا قرار خواهد گرفت. لواندوفسکی در حال حاضر نه تنها بهترین مهاجم دنیا که بهترین بازیکن دنیا هم محسوب می شود.

بارسای کنونی فاصله زیادی با بارسا گذشته دارد. بله، آنها لیونل مسی را در اختیار دارند و واضح است که این برای هر تیمی یک مزیت است ولی یک بازیکن به تنهایی نمی تواند دست به کاری خارق العاده بزند. فقط مسی برای پیروزی بر بایرن کفایت نمی کند. این بارسا هیچ ترسی به من نمی دهد.»

 

 

1518037

دیدگاه‌ها