کد خبر : 1701602 | 22 مرداد 1399 ساعت 00:22 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل انتقال الهامی به بیمارستان؛

سرمربی تراکتور بستری نشد و به ورزشگاه برگشت!

سرمربی تراکتور می‌گوید بخاطر فشار بازی با شاهین بوشهر حال نامساعدی پیدا کرده و به بیمارستان منتقل شده است.

سرمربی تراکتور بستری نشد و به ورزشگاه برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که تیمش یکی از مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی است، در اواخر نیمه اول دیدار هفته بیست و هشتم مقابل شاهین شهرداری بوشهر شرایط جسمانی نامطلوبی پیدا کرد تا به همین دلیل به بیمارستان منتقل شود.

 

الهامی، سرمربی تراکتور  در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره آخرین وضعیت سلامتی‌اش اظهارکرد: خدا را شکر خوب هستم. امروز خیلی خوب هستم. از تمام کسانی که جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. امروز خوشبختانه شرایط خوبی داشتم.

 

او ادامه داد: دیروز به بیمارستان رفتم چون یک لحظه سرم گیج رفت و فشارم بالای ۲۰ بود. کلینیکی نزدیک استادیوم بود که به آنجا رفتیم و نوار قلب و معاینات لازم را انجام دادند و گفتند باید تا صبح بستری شوم ولی من گفتم باید هر طور شده به بازی برسم که وقتی رسیدم دقیقه ۸۰ مسابقه بود.

 

 

1518789

 

 

سرمربی تراکتور در خصوص علت بازگشت‌اش به ورزشگاه از بیمارستان عنوان کرد: شرایط تراکتور طوری است که باید جوابگوی تمام مردم آذربایجان و هواداران تیم باشم و باید به بازی برمی‌گشتم.

 

الهامی در خصوص علت انتقالش به بیمارستان گفت: اصلا از موضوع خاصی ناراحت نشدم ولی یک لحظه بخاطر فشار بازی، چشمانم سیاهی رفت و عقب عقب رفتم و روی نیمکت نشستم؛ پس از معاینه پزشک تیم و ورزشگاه، آنها تاکید داشتند که باید با آمبولانس به یک بیمارستان بروم و معاینه شوم.

دیدگاه‌ها