کد خبر : 1701611 | 22 مرداد 1399 ساعت 01:18 | 22K بازدید | 3 دیدگاه

او تمرین می‌کرد، بازی نه!

میمبلا نمی‌خواست در تراکتور بماند و رفت

هافبک پرویی تراکتور قصد داشت فوتبال خود را در پرو ادامه دهد و به همین دلیل قراردادش با باشگاه تبریزی را فسخ کرد.

میمبلا نمی‌خواست در تراکتور بماند و رفت

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان میمبلا که در نیم‌فصل اول بازی‌های زیادی برای تراکتور انجام داد، در دور برگشت با دو مصدومیت سنگین و متوالی و پس از آن ابتلا به کرونا و دوری سه هفته‌ای از تمرینات و بازی‌ها، کارش را ادامه داد ولی مجددا تصمیم گرفت بخاطر عقد قرارداد با یک باشگاه پرویی، برای تراکتور بازی نکند و از این تیم برود.

 

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در این باره به شب‌های فوتبالی گفت: باید درباره میمبلا با طرفداران تراکتور صحبت کنم چون این عزیزان فکر می‌کنند که من این بازیکن را نمی‌خواستم ولی شرایط طوری بوده که واقعا او مشکل داشت و رفت.

 

او تاکید کرد: میمبلا تنها بازیکن خارجی بود که در نیم‌فصل او را حفظ کردم چون به فوتبال این بازیکن اعتقاد داشتم ولی متاسفانه در نیم‌فصل دوم درشت‌نی پای او شکست و دو ماه و نیم نتوانست تمرین کند؛ پس از مدت‌ها که به تمرینات بازگشت و ۱۰ روز با تیم تمرین کرد، مجددا درشت‌نی پای او از همان ناحیه قبلی دچار شکستگی شد و یک ماه و نیم دیگر بازی نکرد.

 

سرمربی تراکتور یادآور شد: در دومین مرتبه آسیب دیدگی میمبلا که فیزیوتراپی انجام می‌داد و پای او در آتل بود، همسر این بازیکن در کشور پرو تصادف کرد و به کُما رفت. به همین خاطر، مدیر برنامه میمبلا با آقای زنوزی صحبت کردند و گفتند اگر اجازه می‌دهید ۱۰ روز نزد خانواده‌اش برود. آقای زنوزی با من صحبت کرد و گفت اگر فکر می‌کنی تا ۱۰ روز دیگر مصدومیت میمبلا بهبود پیدا نمی‌کند، به پرو برود چون انسانیت بالاتر از فوتبال است و من هم این موضوع را پذیرفتم.

 

الهامی ادامه داد: میمبلا حدود یک هفته الی ۱۰ روز به کشور پرو رفت و برگشت که بحث کرونا پیش آمد. پس از کرونا و شروع تمرینات، شرایط میمبلا فوق‌العاده بود و در تمام تمرینات حضور داشت و حتی در یک دیدار تدارکاتی هم گلزنی کرد ولی شب اولین بازی ما مقابل نساجی، تب او روی ۴۱ رفت و به بیمارستان بردند.

 

 

1507109

 

 

سرمربی تراکتور اضافه کرد: کرونای میمبلا مثل کرونای بقیه نبود که امروز تست می‌دهند، مثبت شده ولی فردا منفی می‌شود! کرونایی گرفت که دو روز اول هم در بیمارستان بستری بود و ۲۵ روز درمان و قرنطینه او طول کشید.

 

الهامی عنوان کرد: پس از ۲۵ روز که میمبلا برگشت، یک هفته با تیم تمرین کرد ولی دوباره گفت که دیگر نمی‌توانم بازی کنم و شرایطم طوری است که سال آینده نمی‌خواهم در تراکتور بمانم؛ مدیر برنامه او نیز صحبت کرد و این موضوع را گفت. میمبلا در هتل بود و وسایل خود را برداشت و رفت! من گفتم چرا می‌خواهد برود؟ با آقای سهرابی صحبت کردم که به من گفت مدیر برنامه میمبلا عنوان کرده که این بازیکن در حال قرارداد با یک تیم پرویی است و اگر از فلان تاریخ بگذرد، دیگر نمی‌تواند بماند. از طرف دیگر با توجه به اینکه نمی‌خواهد فصل بعد در تراکتور بماند، مجبور است الان با آن تیم پرویی قرارداد ببندد.

 

او اظهار کرد: پس از این مسائل، با آقای زنوزی صحبت کردند که ایشان هم جدایی میمبلا را نپذیرفت ولی پس از اینکه شرایط را دید، گفتند این بازیکن می‌تواند برود. قطعا میمبلا الان نه، ۱۵ روز قبل از جمع ما جدا شد و فقط مشکل پاسپورت داشت که در تیم ما مانده بود. ایشان فقط با ما تمرین می‌کرد ولی در هیچکدام از مسابقات تراکتور نمی‌آمد تا بازی کند.

دیدگاه‌ها