کد خبر : 1701649 | 22 مرداد 1399 ساعت 11:20 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

گاسپرینی: آتالانتا به جمع بزرگان خواهد پیوست

گاسپرینی سرمربی آتالانتا می‌گوید این تیم مصمم است با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن ثابت کند به جمع بهترین تیم‌های اروپا تعلق دارد.

گاسپرینی: آتالانتا به جمع بزرگان خواهد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آتالانتا امشب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف PSG می‌رود مصمم است به درخشش استثنایی خود در این فصل چمپیونزلیگ ادامه داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود. گاسپرینی سرمربی این تیم می‌گوید آتالانتا آماده است ثابت کند که به جمع بهترینهای فوتبال اروپا تعلق دارد.

 

1518853

 

آتالانتا تنها تیم ایتالیایی است که در حال حاضر در تورنمنت لیگ قهرمانان حضور دارد و گاسپرینی می‌گوید امشب در دیدار با نیمار و یارانش، شاگردان او قصد ندارد ایتالیا را ناامید کنند. آتالانتا در این فصل به یکی از جذاب ترین تیم‌های اروپایی تبدیل شده. آنها در سری آ 98 گل به ثمر رسانده و گربه سیاه تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ بوده.

 

گاسپرینی در آستانه بازی امشب مقابل PSG در یک کنفرانس خبری گفت: " ما از انتظار بزرگی که از این بازی وجود دارد باخبریم. مردم برگامو به آتالانتا تعصب دارد و شور و شوق در این منطقه موج می زند. امسال با توجه به آنچه برای ما اتفاق افتاده حالا هیجان از هر زمان دیگری هم بیشتر شده. بازی امشب یک مسابقه فوتبال است ولی ما به بهترین شکل ممکن از منطقه مان نمایندگی خواهیم کرد".

 

1408741

 

سرمربی آتالانتا در ادامه گفت: " ما در بهترین شرایط روحی روانی وارد این بازی می‌شویم. ما در دوران پساکرونا نتایج خیلی مهمی بدست آورده ایم. ما ثابت کردیم که حتی تیمی بدون تاریخچه و سنت حضور در رقابتهای اروپایی می‌تواند خوب کار کرده و به هدف‌های مهمی برسد. دستاوردی که از طریق فوتبال زیبا، شور و شوق و عوامل دیگر بدست آمده. مسئولیت ما این است که دوست داران آتالانتا را مایوس نکنیم. ما می‌خواهیم ثابت کنیم که آتالانتا می‌تواند به جمع بزرگترین تیم‌های فوتبال دنیا ملحق شود".

 

 

 

دیدگاه‌ها