کد خبر : 1702146 | 25 مرداد 1399 ساعت 10:54 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از صدور حکم تخلیه سالن از قصاب دلجویی شد

ماجرای عکس خبرساز از پیشکسوت کشتی فرنگی

تخلیه شدن یک سالن کشتی در شهر دزفول متعلق به یکی از پیشکسوتان نامدار کشتی فرنگی ایران با واکنش های مختلفی روبرو شده است.

ماجرای عکس خبرساز از پیشکسوت کشتی فرنگی

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز قبل عکس هایی از غلامرضا قصاب، پیشکسوت کشتی فرنگی ایران که اهل دزفول است، در فضای مجازی و بین اهالی کشتی دست به دست می شود.


قصاب که به عنوان اولین کشتی‌گیر خوزستانی در سال ۱۹۷۶ در المپیک به روی تشک رفت و به مدت هشت سال نیز کاپیتانی تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران را برعهده داشت، سال های زیادی است در سالنی که مالک آن، آموزش و پرورش بود، مستاجر و در حال آموزش علاقه‌مندان به این رشته بود تا این‌که چند روز پیش طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که حکم تخلیه این سالن صادر شده است و باید برای همیشه آن سالن را ترک کند.

 

1519676


عکسی که از این پیشکسوت در فضای مجازی منتشر شده، بعد از جمع کردن تشک های کشتی باشگاه به دست خودش است. او این تشک ها که یادآور خاطرات زیادی برایش است را با دستان خودش جمع کرده و به خانه برده است.


بعد از اینکه محمد بنا و خیلی دیگر از اهالی کشتی به این موضوع واکنش نشان دادند، شب گذشته سرپرست فرمانداری دزفول و رییس و اعضای شورای شهر دزفول به دیدار غلامرضا قصاب رفتند و از او دلجویی کردند. در این ملاقات علاوه بر وعده حل مشکل سالن کشتی برای ادامه فعالیت این پیشکسوت، شورای شهر اعلام کرد به زودی یکی از میادین یا معابر شهری دزفول به نام  غلامرضا قصاب نامگذاری خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها