کد خبر : 1702560 | 26 مرداد 1399 ساعت 22:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار دو - خوشه طلایی ساوه صفر

لیگ یک / هوادار، قهرمان نیم فصل دوم

شاگردان رضا عنایتی در آخرین دیدار لیگ یک توانستند مقابل تیم مدعی خوشه طلایی ساوه به پیروزی برسند تا در معادلات صعود روز پایانی، خوشه طلایی با شکست جایی نداشته باشد.

 لیگ یک / هوادار، قهرمان نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه" پیش از شروع دیدارهای هفته پایانی به جز آلومینیوم اراک و مس کرمان، شاگردان محسن عاشوری در روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را داشتند اگر دو مدعی دیگر شکست می‌خوردند یا متوقف می‌شدند و خوشه طلایی می‌توانست از سد هوادار بگذرد؛ اما شاگردان رضا عنایتی در ادامه نمایش‌های درخشان خود در نیم فصل دوم توانستند این تیم مدعی را هم شکست بدهند و نیم فصل رویایی خود را با پیروزی به پایان ببرند.

 

گل اول هوادار را صادق رضانیا در دقایق آغازین نیمه دوم به ثمر رساند و در واپسین لحظات بازی هم امیرحسین فشنگچی کاپیتان هوادار توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه خوش طلایی ساوه کند تا هوادار (سرخ‌پوشان پاکدشت) بتواند در پایان فصل جایگاه ششم جدول رده بندی را با 55 امتیاز از آن خود کند؛ جالب آن‌که شاگردان عنایتی 35 امتیاز از مجموع امتیازات به دست آمده در فصل جاری لیگ یک را در نیم فصل دوم به دست آوردند تا بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک شناخته شوند. در واقع باید گفت امتیازات از دست رفته در هفته‌های آغازین لیگ باعث شد تا امشب نام هوادار تهران در جمع تیم‌های صعود کننده به لیگ یک قرار نگیرد.

 

خوشه طلایی ساوه هم با این شکست 59 امتیازی در رده سوم جدول باقی ماند و در اولین فصل حضور در لیگ یک شاگردان عاشوری توانستند نتایج فوق العاده خوبی را کسب کنند و به نوعی با بدشانسی از صعود به لیگ برتر بازماندند.

دیدگاه‌ها