کد خبر : 1702710 | 27 مرداد 1399 ساعت 16:14 | 43.4K بازدید | 1 دیدگاه

تب و تاب میثاقیانِ پسر در اراک برای میثاقیانِ پدر !

اکبر میثاقیان در نهایت موفق شد به اوضاع بحران زده ملوان بندرانزلی سامان ببخشید و این تیم را در رقابت های لیگ یک حفظ کند.

تب و تاب میثاقیانِ پسر در اراک برای میثاقیانِ پدر ! 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک روز گذشته در شرایطی برگزار شد که سه بازی در تعیین سرنوشت سومین تیم سقوط کننده به دسته دوم فوتبال ایران پس از علم و ادب تبریز و سپیدرود تاثیر داشت و نتیجه سه بازی هم، تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر را پس از مس رفسنجان مشخص می‌کرد.


در یکی از این مسابقات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در شیراز به دنبال پیروزی و فرار از کابوس سقوط بود ولی در صورت توقف مقابل نماینده شیراز، پیروزی رایکا و نیروی زمینی می توانست این تیم را به عنوان سهمیه سوم به لیگ دسته دوم فوتبال ایران بفرستد.


رایکا مقابل آرمان گهر کار خودش را با سه گل یکسره کرد تا ماندنش در رقابت های لیگ آینده تضمین شده باشد ولی در سوی دیگر نیروی زمینی به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد تا ملوان علیرغم تساوی در شیراز، از سقوط فرار کند و شاگردان امید روانخواه به عنوان سومین تیم سقوط کننده مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران معرفی شوند.


بهتاش میثاقیان بازیکن تیم فوتبال داماش، در دقایق پایانی دیدار تیمش برابر آلومینیوم که با لیگ برتری شدن اراکی‌ها خاتمه یافت، در حال گرم کردن پشت دروازه تیم خودی بود ولی بدون توجه به جریان بازی، مدام از عکاسان درباره نتیجه مسابقه ملوان می‌پرسید تا بابت قطعی شدن بقای قوهای سپید انزلی که قولش را اکبر میثاقیان به مردم این شهر داده بود، مطمئن شود.


هدایت ملوان بعد از جدایی محمد احمدزاده، به اکبر میثاقیان سپرده شده و این مربی باتجربه ماموریت سختی را برای حفظ این تیم در لیگ یک ، برعهده گرفت و با تساوی مقابل قشقایی ماموریت خود را با موفقیت به پایان برد.

دیدگاه‌ها