کد خبر : 1702740 | 27 مرداد 1399 ساعت 18:57 | 95.8K بازدید | 1 دیدگاه

شگفتی در اوکراین؛ مهاجم سابق پرسپولیس در تیم فصل

شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس در تیم این فصل اوکراین قرار گرفته است.

شگفتی در اوکراین؛ مهاجم سابق پرسپولیس در تیم فصل

 

به گزارش "ورزش سه"، فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ اوکراین در حالی به پایان رسید که شهاب زاهدی تک نماینده فوتبال ایران در این لیگ اروپایی بود. زاهدی پیراهن تیم المپیک دونتسک را برتن داشت و توانست ۶ گل نیز برای تیمش به ثمر برساند و دومین گلزن برتر این تیم باشد.

 

تیم المپیک دونتسک نیز در رتبه هشتم جدول قرارگرفت تا با درخشش مهاجم ایرانی اش سه رده در جدول بالا بیاید از سقوط در جدول فرار کند. اما اتفاق مثبت برای زاهدی نه صعود سه رتبه ای که قرارگیری در تیم فصل بود.

زاهدی که در پرسپولیس چندانی برای نمایش توانایی اش پیدا نکرد، یکی از یازده بازیکن اصلی تیم فصل اوکراین است و در واقع دومین مهاجم برتر این لیگ نیز به شمار می‌رود.

تیم المپیک دونتسک چهار روز بعد اولین بازی فصل جدید را مقابل شاختار دونتسک برگزار می‌کند که در نیمه نهایی لیگ اروپا حضور دارد. این بازی برای شهاب زاهدی هم اهمیت دارد چرا که می‌تواند نشان دهد قرار گیری اش در تیم هفته بی دلیل نبوده است. شاختار همچنین با چهار بازیکن بیشترین نماینده را در تیم فصل دارد.

 

 

1520496

 

زاهدی چند سال در فهرست امید و جوانان در این بزرگسالان پرسپولیس عضویت داشت و حتی برای ماشین سازی هم بازی کرد اما در سال ۲۰۱۷ به لیگ ایسلند رفت تا رویاهایش را در اروپا جستجو کند. المپیک دونتسک نیز سومین تیم او در قاره سبز است.

دیدگاه‌ها