کد خبر : 1703378 | 31 مرداد 1399 ساعت 10:29 | 60.6K بازدید | 3 دیدگاه

خبر خوش کومان برای دی‌یونگ و گریزمان

رونالد کومان در مصاحبه با تلویزیون نیمه‌دولتی هلند از برنامه‌های متفاوت خود برای فرانکی دی یونگ و آنتوان گریزمان در ترکیب بارسلونا پرده برداشت.

خبر خوش کومان برای دی‌یونگ و گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی هلندی تازه منصوب شده بارسلونا در گفتگو با NOS که شبکه نیمه‌دولتی این کشور به حساب می آید از برنامه های متفاوت خود برای دو ستاره این تیم، فرانکی دی یونگ و آنتوان گریزمان پرده برداشت و گفت فصل آینده قصد دارد از آنها در پستهایی استفاده کند که خودشان ترجیح می دهند در آن پستها حضور داشته باشند.

 

هم دی یونگ و هم گریزمان تابستان گذشته به بارسا پیوستند و در اولین فصل حضورشان در بلوگرانا با یکی از بدترین فصلهای تاریخ این تیم مواجه شدند. دی یونگ به دلیل ناکامی در تاثیرگذاری بر حملات بارسا از خط میانی و گریزمان به دلیل ناتوانی در گلزنی با انتقادهای زیادی مواجه شدند اما هر دوی آنها در طول فصل اغلب مجبور بودند در پستهایی بازی کنند که به آن عادت نداشتند.

 

1519655

 

کومان در مصاحبه با NOS در این باره گفت: " برنامه من این است که از فرانکی دی یونگ در پستی استفاده کنم که پست همیشگی او در تیم ملی هلند است. یادم هست یک روز که برای دیدن بازی بارسا به استادیوم رفته بودم دیدم فرانکی در پستی قرار دارد که من به عنوان مربی امکان نداشت در آن پست از او بازی بگیرم. وقتی شما پول زیادی صرف یک بازیکن جوان کرده اید باید از او در پستی استفاده کنید که مال او است و می‌تواند انتظارتان را برآورده کند. فرانکی در آژاکس و تیم ملی هلند نشان داده کدام پست برایش مناسب است و او در بارسا هم در همان پست بازی خواهد کرد. البته برای این پست رقابت سختی وجود دارد و فرانکی باید برای بدست آوردنش کاملاً آماده و قبراق باشد".

 

1511149

 

سرمربی جدید بارسلونا درباره آنتوان گریزمان هم گفت: " همین درباره گریزمان هم صادق است. او یک وینگر کلاسیک است و باید از او در پستش استفاده کرد. در نقشی که برایش ساخته شده و می‌تواند با بازی در آن توانش را به نمایش بگذارد. یک مربی باید بازیکنانش را بشناسد و کاری کند که از آنها بیشترین بهره‌برداری ممکن شود".

 

 

دیدگاه‌ها