کد خبر : 1703416 | 31 مرداد 1399 ساعت 13:35 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

احمدزاده راه لیگ قهرمانان را پیدا کرد!

در حالی که بسیاری تصور می‌کردند که احمدزاده بعد از پرسپولیس، امکان حضور در تیم بزرگی را نخواهد داشت اما این ستاره به فولاد پیوست و با این تیم به لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هرچقدر که اوضاع برای فرشاد در لیگ پانزدهم به همراه پرسپولیس خوب پیش رفت، در لیگ نوزدهم به این شکل نبود. نمایش های پایین تر از حد انتظار، حواشی پرتعداد و محرومیت های متوالی سبب شد تا او کمتر از هر زمان دیگری به عنوان یک ستاره مورد خطاب قرار گیرد اما یک انتخاب خوب، فرشاد را دوباره به جمع بهترین های لیگ ایران برگرداند.

 

 

1521360

 

 

فرشاد احمدزاده در آخرین بازی مقابل تیمی قرار گرفت که هوادارانش نسبت به او زاویه داشتند و اجازه ندادند در زمستان پیراهن این تیم را برتن کند. بنابراین او با انگیزه زیاد وارد زمین شد و در طول بازی با دوندگی و جنگندگی هرچه بیشتر، برای تیمش درخشید و به یکی از عوامل پیروزی در آخرین بازی لیگ تبدیل شد.

 

فولاد تنها با پیروزی می‌توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و این مهم با درخشش ستارگانی چون شیمبا، حیدریه، احمدزاده، آغاسی و... به ثبت رسید. حالا فرشاد راه آسیا را با فولاد پیدا کرده و امیدوار است که زیر نظر جواد نکونام با ادامه روند فعلی، ستاره درخشان این تیم برای ACL 2021 باشد.

 

 

1521362

 

1521361

 

عکس از مسعود اکبری

دیدگاه‌ها