کد خبر : 1703698 | 02 شهریور 1399 ساعت 00:02 | 127.4K بازدید | 11 دیدگاه

استارت چهل متری برای دبل آقای گلی

درخشش سردار تقدیم به عکاسان جهان! (عکس)

سردار آزمون در چهارمین بازی این فصل چهارمین گل خود را زد تا در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

درخشش سردار تقدیم به عکاسان جهان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ایرانی خط حمله تیم زنیت سن پترزبورگ همچنان در اوج قرار دارد و پس از کسب کفش طلا در فصل گذشته، لیگ امسال را هم با درخشش های متوالی آغاز کرده است. پس از ثبت ۳ گل در سه بازی، او چهارمین گل این فصل را با استارتی چهل متری به ثمر رساند.

 

آزمون در دقیقه ۷۴ و در حالی که تیمش با چهار گل از حریف پیش بود روی یک توپ ارسالی به میانه میدان اثرگذاشت تا الکساندر اروخین صاحب توپ شود. در این لحظه سردار استارت خود از وسط زمین را آغاز کرد و پاس هم تیمی اش را گرفت و با عبور از مدافع و دروازه بان حریف گلی زیبا را به ثمر رساند تا سرجک سماک سرمربی زنیت از جا بلند شود و او را تشویق کند.

ستاره خط حمله زنیت پس از گلزنی به سمت یکی از عکاسان قدیمی روسی رفت و پس از ژست خوشحالی در مقابل دوربین او، وی را به آغوش کشید و شادی اش را با این عکاس سپیدمو تقسیم کرد.

 

این عکاس قدیمی ۲۵ سال است که از بازی های تیم زنیت عکسبرداری می‌کند و حالا در روز جهانی عکاس، هدیه اش را از سردار آزمون گرفت.

 

1521701

 

1521704

 

1521702

 

 

در شادی سردار البته مالکوم ستاره سابق بارسلونا هم قرار داشت که زودتر از بازیکنان خود را به مهاجم شماره ۷ تیمش رساند و در شادی او شرکت کرد.

سردار در این بازی همچنین یک پاس گل هم داد. روی گل مالکوم برخورد توپ با سردار باعث شد تا توپ به این بازیکن برسد و گل دوم زنیتی ها وارد دروازه شود.

آزمون حالا با این گل در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه قرار دارد و بهترین دوران فوتبال خود را با پیراهن فیروزه ای پوشان سن پترزبورگ سپری می‌کند. او که در رادار تیم های مهم اروپایی قرار داشت، همچنان ترجیح داده که در بهترین تیم پریمیرلیگای روسیه بماند و برای کسب دبل کفش طلا تلاش کند؛ کاری که تاکنون هیچ فوتبالیستی از آسیا موفق به انجامش نشده است.

 

1521703

 

 

پیج رسمی لیگ روسیه هم عکس سردار را منتشر کرد و با تصویر او پیروزی دلچسب زنیت و صدرنشینی این تیم را تبریک گفت. پیج رسمی زنیت هم تصویر خوشحالی آزمون را به عنوان مهم ترین عکس بازی در ویترین خود قرار داده تا اهمیت ستاره ایرانی مشخص شود.

سردار اولین گل این فصل را در برابر رستوف تیم سابقش به ثمر رساند و در برابر زسکا مسکو نیز دبل کرد و این بار هم با زدن گلی دیگر مقابل تامبو به صدر جدول گلزنان رفت.

دیدگاه‌ها