کد خبر : 1703766 | 02 شهریور 1399 ساعت 13:40 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

دو تابستان در یک فصل خیلی سخت است؛

بوعذار: با ۱۶ کرونایی سهمیه گرفتیم

بوعذار می‌گوید کسب سهمیه آسیایی با گذراندن دو تابستان در خوزستان کار بزرگی است که فولاد انجام داد.

بوعذار: با ۱۶ کرونایی سهمیه گرفتیم

به گزارش ورزش سه، عباس بوعذار وینگر خوش تکنیک تیم فولاد در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص کسب سهمیه آسیایی فولاد گفت: واقعا اول فصل فکرش را نمی‌کردیم اما وقتی آقای اذری آمد به ما گفت که با این نفرات باید به آسیا برویم، او روحیه خوبی به بچه ها داد و واقعا مدیر خوبی است از هر لحاظ و در نهایت هم توانستیم با تلاش ایشان، آقای نکونام، بچه ها و حمایت هواداران سهمیه بگیریم.

 

وی درباره غلبه بر تیم پرستاره تراکتور اظهار داشت: تراکتور سه چهار نفر ملی پوش دارد و اصلا قابل مقایسه با تیم ما نبودند؛ چه نفری و چه از دیگر لحاظ. ما خواستیم و بردیم، هر تیمی که مقابل ما باشد، می‌رویم که برنده بازی باشیم. این یک بازی مثل فینال بود و هرکسی دوست دارد در فینال برنده باشد و اگر شما بازی را دیده باشید قطعا میدانید که ما نمایش بهتری داشتیم.

 

این هافبک خوزستانی در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم عنوان کرد: باید یک تیم آسیایی برای فولاد بسته شود تا برای قهرمانی و آسیا آماده شویم. امیدوارم کادرفنی و آقای اذری بمانند و اسکلت بندی تیم حفظ شود.

 

بوعذار درباره اوج گیری فوتبالش در فولاد توضیح داد: من وقتی در نفت تهران بودم با آقای منصوریان و علی دایی بودم و بعد سرباز شدم و رفتم فجرسپاسی. دوری از لیگ برتر خیلی سخت بود اما خداراشکر پیشنهاد گرفتم از فولاد و آقای رجبی گفتند که آقای نکونام تو را پسندیده و اگر میتوانی برای ما بازیکن که خیلی هم خوشحال شدم و با این تیم قرارداد بستم و خوشحالم که فصل خوبی را داشتیم.

 

این ستاره جوان در مورد لیگ نوزدهم نیز گفت: این که تو بیایی خوزستان و دو تابستان را بگذرانی و ۱۶ بازیکنت کرونا بگیرند، خیلی کار سختی است که تیمت افت نکند. ما یک ماه و نیم  در قرنطینه بودیم اما حالا از نتیجه لذت می‌بریم و امیدوارم که این نتایج برای فولاد ادامه باشد.

دیدگاه‌ها