کد خبر : 1704019 | 03 شهریور 1399 ساعت 15:45 | 68.8K بازدید | 4 دیدگاه

آلبا و بوسکتس ماندنی شدند

پاکسازی بزرگ در بارسلونا؛ تبد تندی که فروکش کرد!

خبری از پاکسازی وسیع و گسترده در بارسلونا نیست و موج خشم اولیه در این باشگاه فروکش کرده است.

پاکسازی بزرگ در بارسلونا؛ تبد تندی که فروکش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن مونیخ، خبری که همه در انتظارش بودند منتشر شد و باشگاه بارسلونا خبر از اخراج کیکه ستین داد. قرار بود این شروع عملیات بازسازی آبی اناری ها پس از شکست سهمگین باشد.

 

 

1520842

 

 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا که خیلی ها در انتظار استعفایش بودند، در نهایت حاضر به کناره گیری نشد و به بهانه شیوع کرونا تاریخ انتخابات ریاست باشگاه را نیز ماه مارس(اسفند ماه) اعلام کرد. به این ترتیب او تا پایان دوران ریاست شش ساله اش در بارسا خواهد ماند در حالی که او را یکی از بدترین رویاس تاریخ باشگاه کاتالان می دانند.

 

اخراج سرمربی و اعلام تاریخ انتخابات ریاست باشگاه اولین اقداماتی بود که از باتومئو انتظار می رفت و او در بیانیه اخراج ستین تایید کرد که یک پاکسازی بزرگ در تیم اول باشگاه نیز اتفاق خواهد افتاد.

چند روز پیش رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی شد و خیلی زود صحبت از کنار گذاشتن چندین بازیکن بزرگ و قدیمی بارسا به میان آمد. رئیس باشگاه نیز تنها هفت بازیکن را غیر قابل فروش اعلام کرد. در این فهرست نام ستاره هایی چون سرخیو بوسکتس، لوئیس سوارز و جوردی آلبا دیده نمی شد و ادعا شده بود که در لیست سیاه قرار دارند.

 

 

Barca said to have placed 17 players on market, Alba, Suarez and ...

 

 

 

طبق ادعای امروز موندودپورتیوو، رونالد کومان به جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس اطمینان داده است که فصل بعد نیز روی آنها حساب می کند.

آلبا و بوسکتس تا 2024 و 2023 قرارداد دارند و با توجه به فاصله زمانی اندک باقیمانده تا فصل جدید و وضعیت اقتصادی بد بارسا، این باشگاه توان مالی لازم برای جذب جانشین آنها را ندارد. 

 

 

1522107

 

 

همین قضیه باعث شده تا کومان ترجیح بدهد قید فروش آنها با بزند. او در گفت و گو با آلبا به وی گفته است که در فهرست فروش نیست ولی انتظار دارد به روزهای اوجش برگردد. آلبا دو فصل پیش 18 پاس گل داد ولی فصل گذشته این آمار نصف شد.

 

کومان به بوسکتس نیز گفته است که فصل بعد بارسا با دو هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت و او با فرانکی دیونگ و میرالم پیانیچ برای حضور در ترکیب ثابت رقابت خواهد داشت.

 

 

1517476

 

 

طبق این گزارش، موضع بارسا در مورد ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و ساموئل اومتیتی تغییر نکرده و باشگاه خواهان فروش فوری آنهاست. پروسه ای که البته دشوار خواهد بود. با این تفاسیر به نظر می رسد هفته ای داغ در انتظار باشگاه کاتالان باشد.

 

دیدگاه‌ها