کد خبر : 1704211 | 04 شهریور 1399 ساعت 19:36 | 40.6K بازدید | 23 دیدگاه

معرفی 11 ستاره احتمالی تیم بی دفاع فرهاد

نظرسنجی؛ ترکیب استقلال در دربی را پیشنهاد بدهید

غیبت 3 بازیکن کلیدی و تدافعی استقلال در دربی کار فرهاد مجیدی را برای انتخاب ترکیب سخت می‌کند؛ به نظر شما چه افرادی باید جای آنها را پر کنند؟

نظرسنجی؛ ترکیب استقلال در دربی را پیشنهاد بدهید

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی عصر چهارشنبه مقابل رقیب سنتی خود صف آرایی می‌کند که با کمبود بازیکن مشهود به خصوص در خط دفاع مواجه است. با توجه به اینکه غیبت روزبه چشمی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی 3 مدافع وسط آبی پوشان در دربی حتمی است، کادرفنی استقلال کار سختی برای انتخاب جایگزین خواهد داشت. از این رو فرهاد مجیدی مجبور خواهد بود از برخی بازیکنان در پست های غیرتخصصی شان استفاده کند تا بتواند تیمی باتجربه را به زمین بفرستد. از سوی دیگر تجربه نشان داده که مجیدی در چنین شرایطی سیستم بازی تیمش را نیز تغییر می‌دهد اما بعید است او ریسک زیادی درباره دربی داشته باشد.


برای بازی فردا سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال خواهد بود اما در خط دفاع به صورت قطعی نمی‌شود درباره جایگزینی مهره ها صحبت کرد. چیزی که مشخص است حضور وریا غفوری در پست مدافع راست و میلاد زکی پور در پست مدافع چپ است. از سوی دیگر عارف غلامی به عنوان تنها مدافع وسط باقیمانده تخصصی آبی ها نیز در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت اما اصلی ترین دغدغه درباره زوج او است.


برای دومین دفاع وسط مجیدی یا باید از نفرات جوانی مثل شاهین طاهرخانی یا عظیم گوک استفاده کند که با توجه به تجربه کم این نفرات بعید به نظر می‌رسد و یا اینکه یک بازیکن را در پست غیرتخصصی به کار بگیرد. در این صورت هرویه میلیچ و فرشید باقری گزینه های اصلی مجیدی برای قرار گرفتن کنار غلامی هستند.

 

 

1522386

 


در خط هافبک خبر خوب برای آبی ها بازگشت علی کریمی است. ستاره ای که در بازی های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و می‌تواند در دربی نیز نقش تاثیرگذاری داشته باشد. مسعود ریگی دیگر هافبک وسط استقلال مقابل پرسپولیس است. فرشید اسماعیلی نیز بعد از غیبت در دو دربی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و احتمالا هافبک راست آبی پوشان خواهد بود اما برای پست هافبک چپ هنوز نمی‌شود به طور قطعی نظر دارد. اگر مجیدی بخواهد از میلیچ در خط دفاعی استفاده کند، احتمالا آرش رضاوند هافبک چپ استقلال مقابل پرسپولیس باشد اما اگر در دفاع وسط فرشید باقری بازی کند، میلیچ به سمت چپ خط هافبک می‌رود و رضاوند نیمکت نشین خواهد شد.


در سیستم بازی استقلال مقابل پرسپولیس شیخ دیاباته و مهدی قایدی نیز دو مهاجم نوک آبی پوشان و امیدهای اصلی گلزنی خواهند بود که در این صورت ارسلان مطهری کاررا از روی نیمکت شروع می‌کند و می‌تواند تعویض طلایی مجیدی باشد.


ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس:


سیدحسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، فرشید باقری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

 

شما هواداران استقلال نیز با توجه به شناختی که از تیم محبوب تان دارید می توانید ترکیب تیم را به کادرفنی برای بازی فردا پیشنهاد بدهید. پس همین حالا ارنج 11 نفره پیشنهادی تان را در بخش کامنت ها ارائه دهید.

دیدگاه‌ها