کد خبر : 1704682 | 07 شهریور 1399 ساعت 11:15 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس باشگاه بایرن مونیخ

مالک پولدار برای مسی کافی نیست؛ سوپرپولدار لازم است

کارل هاینتس رومینیگه رئیس بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه به دنبال جذب لیونل مسی نیست چرا که چنین کاری را مخالف خط مشی و فلسفه خود می‌داند.

مالک پولدار برای مسی کافی نیست؛ سوپرپولدار لازم است

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که لیونل مسی با ارسال یک فکس به دفتر باشگاه بارسلونا از قصد خود برای جدایی خبر داد بازار شایعات درباره مقصد احتمالی او بسیار داغ است. بیشتر شایعات حول محور دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن می‌گردد ولی از تیم‌های بزرگ دیگری مثل بایرن مونیخ فاتح دوره اخیر لیگ قهرمانان هم به عنوان مقصد مسی نام برده شده.

 

1523176

 

ولی کارل هاینتس روینیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تکذیب انتقال مسی به این باشگاه باواریایی آب پاکی را روی دست این گمانه زنی‌ها ریخت.

 

رومینیگه در گفتگو با روزنامه ایتالیایی توتواسپورت گفت: " انتقال مسی به بایرن؟ نه. ما نمی توانیم پول لازم برای جذب چنین بازیکنی را پرداخت کنیم. این کار اصلاً با خط مشی و فلسفه ما مغایرت دارد".

 

1523175

 

رئیس بایرن در پاسخ به دیگر پرسشهای توتواسپورت درباره علت علاقه دیگر باشگاه ها به جذب مسی گفت: " این ماجرا به نظر من تا حدودی به قمار شبیه است. تیمی که مسی را بخرد هر چقدر هم پولدار باشد دیگر پول چندانی تا پایان فصل برایش نمی ماند. درست است که چلسی تا اینجا 250 میلیون هزینه کرده ولی یادتان باشد که آنها دو فصل از نقل و انتقالات محروم بودند و پول شان جمع شده. در دوران کرونا پرداخت چنین پولهایی برای هیچ باشگاهی راحت نیست. مالک پولدار به تنهایی کافی نیست‌، مالک سوپرپولدار لازم است".

 

 

دیدگاه‌ها