کد خبر : 1704982 | 09 شهریور 1399 ساعت 15:04 | 138.3K بازدید | 44 دیدگاه

سرمربی ایتالیایی از استقلال وقت خواست؛

گزارش دی‌مارتزیو از مذاکرات با استراماچونی

وبسایت جیانلوکا دی‌مارتزیو فعال مشهور نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا بر مذاکره مدیران استقلال با آندره‌آ استراماچونی صحه گذاشت.

گزارش دی‌مارتزیو از مذاکرات با استراماچونی

به گزارش "ورزش سه" این وبسایت نوشت: استقلال در حال تلاش دوباره برای جذب استراماچونی است؛ در دسامبر 2019 بود که مربی سابق اینتر پس از 6 ماه استقلال را رها کرد و باعث تهییج احساسات هواداران استقلال شد که او را بسیار دوست داشتند. اما از آن روز در باشگاه ایرانی تغییرات بسیاری شکل گرفته است و تیم مدیریتی جدیدی روی کار آمده و اکنون آن‌ها دوباره به دنبال جذب آندره‌آ استراماچونی هستند. طی روزهای گذشته مدیرعامل استقلال در رم بوده برای صحبت با استراماچونی تا وی را برای قرارداد جدید سالیانه با رقم بسیار بالا قانع کند.

 

استراماچونی چند روزی را فرصت خواسته تا فکر کند و با خانواده‌اش صحبت کند برای این‌که به تازگی برای سومین بار پدر شده است و در این سختی سفر در شرایط کرونا باید کمی بیشتر فکر کند؛ این مربی ایتالیایی گفته است که به ایران فقط برای کار در استقلال خواهم آمد، البته که در ایران قانون جدیدی وضع شده و پس از موضوع کرونا، ارزش ریال سقوط کرده و فدراسیون فوتبال این کشور محدودیت برای جذب مربی خارجی ایجاد کرده است. اما برای شخصی مثل استراماچونی نتواند مشکلی ایجاد کند چون مورد ویژه‌ای است و با توجه به سابقه مربیگری شاید مشکل ویژه‌ای برای این چهره به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها