کد خبر : 1705236 | 10 شهریور 1399 ساعت 21:32 | 47.8K بازدید | 2 دیدگاه

نیاز است آرامش داشته باشیم

خلیل‌زاده: سعادتمند با دست پر از ایتالیا برگشت

رئیس هیئت مدیره استقلال گفت که سعادتمند با دست پر از ایتالیا برگشته است.

خلیل‌زاده: سعادتمند با دست پر از ایتالیا برگشت

به گزارش "ورزش سه"، جلسه امروز هئیت مدیره باشگاه استقلال برگزار شد و اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هئیت مدیره آبی پوشان درخصوص نتایج  این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: مصوب شد که آقای سعادتمند پاسخگوی سوالات باشند. جلسه امروز درخصوص سفر احمد سعادتمند به ایتالیا بود تا بتواند مبلغ درخواستی آقای استراماچونی را کسر کند و در این رابطه با او مذاکره داشته باشد. ما، دو سه روز دیگر بازی داریم و تمام فکر ما بخاطر بازی فینال است و بقیه حرف‌ها بماند برای بعد از این دیدار.


وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی گفته است دیدار با تراکتورسازی آخرین حضور او در استقلال خواهد بود، گفت: اصلا این بحث‌ها صحت ندارد. آقای فرهاد مجیدی با ما قرارداد دارد و از الان نمی‌توانیم قضاوت کنیم. من چیزی در مورد نیامدن ایشان نشنیده‌ام و بحث جلسه امروز، گزارش مدیرعامل در رابطه با سفر به ایتالیا و کسر کردن حق و حقوق استراماچونی بود. بحث بعدی درباره تمدید قرارداد بازیکنان بود و در مورد تأمین منابع برای بدهی‌ها بحث شد. همچنین درخصوص قراردادهایی که با بعضی از ارگان ها و تشکیلات بحث شد که بدهی هایمان را چگونه وصول کنیم.


رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا درباره استعفای مجیدی صحبتی انجام شد یا نه، تصریح کرد:
یک بحثی اتفاقی افتاد و ما اکنون نزدیک فینال جام حذفی هستیم که برای ما مهم است. نیاز است که آرامش داشته باشیم و به این موضوعات دامن نزنیم. ان شالله پس از بازی و از روز جمعه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و همه به کارشان ادامه می‌دهند. همانطور که مدیرعامل باشگاه در برنامه تلویزیونی اعلام کرد، هیچ استعفایی به باشگاه نرسیده است. وقتی استعفایی نرسیده، در چه موردی بحث کنیم؟ مجیدی مربی بزرگی است که هم من و هم مدیرعامل او را دوست داریم و برایش احترام قائلیم. خودم با مجیدی قرارداد امضا کردم و هیئت مدیره نیز به او علاقه‌مند است و چیزی به دستمان نرسیده که قضاوت کنیم.
خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز بحث‌های شدید و خیلی جدی در رابطه با بحث پرداختی ‌ها به بازیکنان قبلی و فعلی و تمدید بازیکنان داشتیم و نود درصد بحث‌ها روی این محور بود.


وی در واکنش به اظهارات مجیدی که گفته بود مدیران استقلال بابت برد مقابل سپاهان و پرسپولیس خوشحال نبوده اند و به او تبریک نگفته اند، گفت: فکر کنم اینجوری نیست. من که عضو هیئت مدیره هستم و یک استقلالی هستم، یا آقای مجیدی که سرمربی است یا آقای سعادتمند که مدیرعامل است که تلاش می کند تیم ببرد، این حرف به نظر من درست نیست.


رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه مجیدی به آنها فهرست خرید داده است یا خیر، گفت: اصلا در مورد چنین چیزی بحث نشد و مجیدی لیست را باید به مدیرعامل می‌داد.


خلیل‌زاده درباره تعهدات کارگزار بابت پرداختی به استقلال افزود: کارگزار قبلا مبلغی را پرداخت کرده است و قرار شده کارهایی انجام بگیرد. جمعه که بازی هایمان تمام شود و پس از آن می‌توانم در نشست خبری به سؤالات شما پاسخ دهم. البته مدیرعامل که مسئول اجرایی است از همه ما بیشتر بلد و آگاه است و می‌تواند توضیح دهد.


وی در خصوص نتیجه مذاکره سعادتمند با استراماچونی خاطرنشان کرد: به نظر من مذاکراتی که درخصوص پرداخت بدهی ها انجام شده، نتیجه بدی نبوده است. مصوبه هیئت مدیره این بود که سعادتمند به ایتالیا برود و نسبت به دیونی که نسبت به استراماچونی داریم، دفاع کند و به نظر من ایشان با دست پر برگشته است.

دیدگاه‌ها