کد خبر : 1705366 | 11 شهریور 1399 ساعت 13:35 | 59.3K بازدید | 7 دیدگاه

وقتی جدل لفظی بالا گرفت؛

لحظه جنجالی مناظره رسول پناه - بیرانوند (عکس)

رسول پناه که تلاش می‌کرد با آرامش بحث را پیش ببرد، در یک لحظه با لحنی قاطعانه وارد ماجرا شد و از خود دفاع کرد.

لحظه جنجالی مناظره رسول پناه - بیرانوند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که محمدحسین میثاقی قصد داشت باتوجه به سیاست های برنامه اش، رسول پناه و بیرانوند را در مقابل یکدیگر قرار ندهد اما مدیرعامل پرسپولیس خود درخواست کرد که وارد استودیو شود و به صورت مستقیم پاسخ گلر سابق سرخ ها را بدهد. بنابراین مصاحبه با بیرانود خیلی زود تبدیل به مناظره ای دو طرفه بین مدیرعامل باشگاه و دروازه بان سابق این تیم تبدیل شد.

 

رسول پناه که خود را در مقام مدیری پاسخگو نشان می‌داد، در طول برنامه هم تلاش داشت تا رضایت محمدحسین میثاقی و هواداران پرسپولیس را با صحبت هایش جلب کند و حتی پاسخ کنایه های گاه و بیگاه مجری برنامه را هم نمی‌داد. در مناظره نسبتا طولانی با علیرضا بیرانوند نیز رسول پناه تلاش داشت تا وجهه خود را خوب نشان دهد و کار به تنش و درگیری کشیده نشود اما در لحظه ای از بحث، او آرامش خود را کنار گذاشت و زبان بدنش نیز نوعی خشم درونی را از وی به نمایش گذاشت.

 

بحث این بود که چرا باشگاه پرسپولیس متمم 1.5 میلیاردی در قرارداد بیرانوند را قبول ندارد و چرا بابت غیبت او در بازی های پایانی فصل، نیمه نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارد بخشی از قراردادش را کم کند و نپردازد. رسول پناه می‌گفت که این یک و نیم میلیارد، بندی ابداعی از سوی محمدحسن انصاری فرد است که در زمستان 1398 به قرارداد بیرانوند اضافه شد و علاوه بر هیئت مدیره، سازمان لیگ نیز در جریان آن نبود؛ بنابراین باتوجه به نظارت سازمان بازرسی کشور، امکان پرداخت آن تا پیش از شکایت بیرانوند وجود ندارد.

 

بیرانوند هم که از محبوبیت بسیار پایین رسول پناه در بین هواداران و کاهش جدی آن در فصل نقل و انتقالات اطلاع داشت، سعی می‌کرد خود را در قامت یک هوادار پرسپولیس نشان دهد و علاوه بر مسائل خود، انتقادات هواداری را هم صراحتا بیان کند. او با استفاده از جملاتی چون «برای پرسپولیس کوچک هستید» تلاش کرد تا جو را به سمت خود تغییر دهد و در این راه تا حد زیادی هم موفق بود.

 

1523970

 

اما خشم رسول پناه به لحظه ای برمی‌گردد که بیرانوند ادعا کرد به افشین پیروانی پیشنهاد داده بدون دریافت حقوق یورویی، در پرسپولیس بماند و با آنتورپ توافق کند که تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در ایران باشد اما رسول پناه دست خود را به سمت دوربین نشان داد و از بیرانوند خواست تا به صحبت های او گوش کند و وسط حرفش نپرد. بعد در حالی که انگشت خود را بالا برده بود، ماجرا را توضیح داد: «متمم را هیئت مدیره در جریان نبوده و آقای انصاری فرد نفر اول اجرایی بوده. نبردید این را در سازمان لیگ ثبت کنید، این را به هیئت مدیره نچسبانید. ما 10 بار اصرار کردیم تا پایان فصل بمانید اما پیشنهاد غیرعرف دادید و ایجنت خود را تغییر دادید و آنتورپ نامه علیه شما فرستاد. حتی ما به ایشان گفتیم وایسا گفت نمی‌خواهم و جدا از آن باید 50 هزار یورو ماهیانه پرداخت کنید. ما اصلا خبر نداشتیم اما ایشان خودسرانه کار را انجام می‌داد و به فرودگاه می‌رفت.»

 

در نهایت بحث رسول پناه و بیرانوند در نزدیکی های ساعت 3 بامداد در حالی به پایان رسید که احتمالا این نخستین مناظره جدی باشگاهی در برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی بود؛ شبی که برای بسیاری از هواداران جنجال بین افتخاری - رحمتی در برنامه نود را یادآور شد؛ هرچند که این بار تلاش اولیه برای جلوگیری از یک جنجال این شکلی بود اما به نظر می‌رسد در برنامه های تلویزیونی چنین مناظره هایی اجتناب ناپذیر هستند.

 

 

1523972

دیدگاه‌ها