کد خبر : 1705485 | 12 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 86.3K بازدید | 8 دیدگاه

ادعا در بریتانیا

ارزش قرارداد 5ساله مسی با سیتی: 700میلیون یورو

نشریه بریتانیایی دیلی رکورد مدعی شد لیونل مسی با باشگاه منچسترسیتی بر سر مفاد مالی قرارداد احتمالی به توافق رسیده و مبلغ این قرارداد پنج ساله، 700 میلیون یورو خواهد بود.

ارزش قرارداد 5ساله مسی با سیتی: 700میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بریتانیایی دیلی رکورد مدعی شد لیونل مسی با باشگاه منچسترسیتی بر سر مفاد مالی قرارداد احتمالی دو طرفه به توافق رسیده و اگر در نهایت مسی موفق شد در دعوای حقوقی فعلی با بارسا پیروز شده و برای پیوستن به سیتی چراغ سبز دریافت کند، با تیم انگلیسی قراردادی پنج ساله امضا خواهد کرد که به موجب آن رویهم رفته 700 میلیون یورو عایدی مالی خواهد داشت.

 

1524109

 

علاوه بر این گفته می شود بخشی از سهام سیتی فوتبال گروپ، مالک باشگاه منچسترسیتی، به لیونل مسی پیشنهاد شده و انتظار می رود او سه سال بعد از حضور در سیتی به آمریکا رفته و دو سال را هم با پیراهن تیم خواهرخوانده سیتی، نیویورک اف‌سی بازی کند. تیمی آمریکایی که مالکیتش در اختیار سیتی فوتبال گروپ است.

 

دیلی رکورد مدعی است بخشی از سهام مدیریتی سیتی فوتبال گروپ به مسی پیشنهاد داده شده تا خیال مالکین اهل ابوظبی این گروه از راضی کردن او راحت باشد. اما رکورد می گوید با توجه به پیچیدگی‌هایی که اخیراً در محاسبات درصد سهام مدیریتی سیتی فوتبال گروپ بوجود آمده ممکن است مسی با این بخش از پیشنهاد موافقت نکرده و خواهان آن شود که معادل این مبلغ هم به صورت نقد به او پرداخت شود. در هر صورت کل مبالغ پرداختی به مسی در این دوره پنج ساله به حدود 700 میلیون یورو بالغ خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها