کد خبر : 1705490 | 12 شهریور 1399 ساعت 10:00 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

دو روزنامه‌نگار معتبر اروپایی

پیوستن کای هاورتز به چلسی قطعی شده

کریستین فالک و فابریزیو رومانو تایید کردند که پیوستن کای هاورتز به چلسی قطعی شده و او هفته آینده رسماً به این تیم خواهد پیوست.

پیوستن کای هاورتز به چلسی قطعی شده

به گزارش "ورزش سه"، کریستین فالک روزنامه نگار مشهور آلمانی و فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی در توییتهایی تایید کردند که پیوستن کای هاورتز پدیده آلمانی بایر لورکوزن به چلسی قطعی شده و تنها قدم باقی مانده اعلام رسمی این انتقال توسط باشگاه چلسی است.

 

کریستین فالک در گزارش خود برای روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که کای هاورتز این هفته روز یکشنبه در شهر لندن حضور داشته و در باشگاه چلسی تست پزشکی داده است. فابریزیو رومانو هم در توییتر به این خبر فالک واکنش نشان داد و تایید کرد که هاورتز به چلسی خواهد پیوست.

 

1524116

 

اما رومانو به این بسنده نکرد و با اضافه کردن اطلاعات جدیدی درباره این پرونده نقل و انتقالاتی گفت که دو باشگاه لورکوزن و چلسی 9 روز پیش بر سر انتقال کای هاورتز به توافق رسیده اند و حالا تنها قدم باقی مانده اعلام رسمی آن توسط باشگاه چلسی است.

 

1524117

 

رومانو می‌گوید مبلغ توافق دو طرف 100 میلیون یورو بعلاوه پاداش بوده است. قرارداد چلسی و هاورتز پنج ساله است و حالا باید دید آبی های لندن چه زمانی خرید جدیدشان را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.

 

 

دیدگاه‌ها