کد خبر : 1705512 | 12 شهریور 1399 ساعت 11:40 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

از نقل و انتقالات تا فینال چمپیونزلیگ زنان

این هفته در لالیگا چه گذشت؟

فوتبال اسپانیا در هفته‌ای که گذشت روزهایی پر جنب و جوش را پشت سر گذاشت. در ادامه به مهمترین رویدادهای این هفته لالیگا نگاهی خواهیم انداخت.

این هفته در لالیگا چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تاریخ شروع فصل 2020-2021 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود باشگاه‌های اسپانیایی به فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات شدت داده و در تلاش برای ساختن تیم‌هایی بهتر برای فصل جدید هستند. در ادامه به مهمترین اخبار نقل و انتقالات این هفته و دیگر اخبار مهم فوتبال اسپانیا و لالیگا می پردازیم.

 

جوانان رئال مادرید قهرمان اروپا شدند

فینال لیگ جوانان یوفا این هفته در شهر نیون سوئیس برگزار شد و جوانان رئال مادرید با پیروزی 3-2 مقابل بنفیکا جام قهرمانی را بالای سر بردند. این اولین قهرمانی رئال در این تورنمنت بود. جوانان رئال که رائول اسطوره باشگاه را روی نیمکت خود می دید با گلهای پابلو رودریگز و میگل گوتیرز و البته یک گل به خودی بازیکنان بنفیکا به پیروزی رسید.

 

 

سرمربی جدید الچه

الچه که با موفقیت در پلی آف دسته دوم اسپانیا جواز صعود به لالیگای فصل آینده را بدست آورده برای تقویت هر چه بیشتر تیمش یک مربی جدید به خدمت گرفت. پاکتا سرمربی سابق این تیم که در عرض سه فصل برای الچه دو صعود به ارمغان آورده این تیم را ترک کرد و جای خود را به خورخه آلمیرون مربی آرژانتینی داد. آلمیرون سابقه کار در آرژانتین‌، مکزیک، کلمبیا و عربستان را دارد.

 

1524137

 

بازگشت کلودیو براوو به لالیگا

رئال بتیس این هفته کلودیو براوو را به خدمت گرفت تا این دروازه بان افسانه ای به لالیگا برگردد. براوو که در فصل 2014-2015 با پیراهن بارسلونا بهترین سنگربان لالیگا شده و جایزه زامورا را بدست آورده بود بار دیگر به لیگ اسپانیا برگشته. براوو بعد از چهار سال حضور در منچسترسیتی حالا به بتیس پیوسته.

 

1524135

 

مصدومیت ویکتور کاماراسا؛ خبر بد برای بتیس

رئال بتیس این هفته خبر بدی دریافت کرد و متوجه شد ویکتور کاماراسا هافبک این تیم در جریان تمرینات از ناحیه آشیل پا مصدوم شده و زانوی راست او نیاز به جراحی دارد. او به این ترتیب تا چند ماه قادر به حضور در میادین نیست.

 

1524138

 

ماندگار شدن یانگل هررا در گرانادا

باشگاه گرانادا اعلام کرد که یانگل هررا در این تیم ماندگار شده است. این هافبک ونزوئلایی فصل پیش به صورت قرضی از منچسترسیتی در گرانادا بازی می‌کرد و نقش مهمی در صعود این تیم به رقابتهای اروپایی داشت. حالا با توافق دو باشگاه هررا فصل آینده را هم به صورت قرضی در گرانادا توپ خواهد زد.

 

1524139

 

پیوستن خورخه مولینا به گرانادا

خورخه مولینا این هفته به عنوان بازیکن آزاد به گرانادا پیوست. این مهاجم 38ساله اخیراً در ختافه بازی می‌کرد و نقش مهمی در بازگشت این تیم به لالیگا و رساندن شان به مراحل حذفی لیگ اروپا بازی کرده بود. او حالا فصل آینده را در گرانادا توپ خواهد زد و علاوه بر لالیگا در رقابتهای اروپایی حضور خواهد داشت.

 

1524140

 

خداحافظی بیلبائو با یک اسطوره

باشگاه اتلتیک بیلبائو این هفته با خسوس آریزابالاگا بدرود گفت. هوادار مشهور و محبوب باشگاه که در سن 89سالگی درگذشت. این هوادار بیلبائو که به خاطر کلاه خاص و همیشگی‌اش در استادیوم بیلبائو به شهرت رسیده بود در میان هواداران این تیم با لقب " مردِ با کلاه" شناخته می شد.

 

1524136

 

ماجراجویی جدید اسکار رودریگز

با وجود سقوط لگانس به دسته پایین‌تر در انتهای فصل گذشته اسکار رودریگز که به صورت قرضی از رئال مادرید به این تیم پیوسته بود در فصلی که گذشت عملکردی عالی در لگانس داشت. این هافبک آینده‌دار حالا با ترک رئال مادرید به سویا پیوسته. رودریگز با قراردادی پنج ساله بازیکن سویا شده و از این پس زیر نظر خولن لوپتگی کار خواهد کرد.

 

1524141

 

معرفی ترینکائو توسط بارسلونا

باشگاه بارسلونا بازیکن 20ساله جدید خود ترینکائو را رسماً معرفی کرد. ترینکائو در این هفته یک کنفرانس خبری در محل ورزشگاه نوکمپ برگزار کرده و برای اولین بار به عنوان بازیکن بارسا با رسانه ها صحبت کرد. ترینکائو از باشگاه پرتغالی اسپورتینگ براگا به بارسا پیوسته.

 

1524142

 

قهرمانی تاریخی زنان لیون در ورزشگاه رئال سوسیداد

رقابتهای چمپیونزلیگ فصل 2019-2020 زنان در شمال اسپانیا و در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد پایان یافت و در فینال این رقابتها لیون موفق شد با پیروزی 3-1 مقابل ولفسبورگ به افتخاری تاریخی دست یافته و برای هفتمین بار فاتح این جام شود.

 

1524143

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها