کد خبر : 1705717 | 13 شهریور 1399 ساعت 14:38 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

لیورپول به یک شرط واینالدوم را به بارسا می دهد

باشگاه بارسلونا با وجود توافق شخصی با جورجینیو واینالدوم هنوز هیچ مذاکره ای با لیورپول نداشته است.

لیورپول به یک شرط واینالدوم را به بارسا می دهد

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم یکی از گزینه های درخواستی رونالد کومان از باشگاه بارسلوناست. مرد هلندی که ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال را در فهرست مازاد خود قرار داد، معتقد است واینالدوم می توان بازیکنی مناسب برای ایده های او در بارسا باشد.

واینالدوم تا ژوئن 2021 با لیورپول قرارداد دارد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. او 89 دقیقه برای قرمزها در سوپرکاپ انگلیس مقابل آرسنال بازی کرد و سپس حاضر نشد در مورد شایعات جدایی اش صحبت کند.

یورگن کلوپ نیز در نشست خبری قبل از این بازی پاسخ مشابهی داده بود و گفت که این مساله ای بین واینالدوم و باشگاه است و نمی خواهد در موردش حرف بزند.

 

روز گذشته رسانه های نزدیک به بارسلونا ادعا کردند که واینالدوم با باشگاه کاتالان به توافق شخصی رسیده است و امروز اسپورت گزارش داد که علی رغم این توافق اما بارسلونا هنوز هیچ مذاکره رسمی را با لیورپول شروع نکرده است.

باشگاه انگلیسی تنها در صورتی مجوز جدایی واینالدوم را صادر خواهد کرد که در نهایت بتواند تایکو آلکانتارا را از بایرن به خدمت بگیرد.

بارسلونا حاضر است برای این انتقال 15 میلیون یورو هزینه کند ولی در ابتدا منتظر نهایی شدن انتقال تیاگو به آنفیلد است تا سپس بتواند مذاکرات رسمی با لیورپول را شروع کند.

 

دیدگاه‌ها