کد خبر : 1705767 | 13 شهریور 1399 ساعت 19:40 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی معاوضه جورجینیو با پیانیچ را نپذیرفت

مدیر برنامه‌های جورجینیو ستاره چلسی می‌گوید این باشگاه به تقاضای یوونتوس برای معاوضه او با میرالم پیانیچ پاسخ منفی داده و پیانیچ بعد از آن به بارسلونا پیوسته.

چلسی معاوضه جورجینیو با پیانیچ را نپذیرفت

به گزارش "ورزش سه"، ژائو سانتوس مدیر برنامه‌های جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی می‌گوید باشگاه یوونتوس پیش از انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا از باشگاه چلسی خواسته بود در ازای واگذاری جورجینیو به این تیم ایتالیایی، میرالم پیانیچ را دریافت کند ولی این پیشنهاد با مخالفت چلسی روبرو شد و بعد از آن بود که یوونتوس با بارسا به توافق رسید تا پیانیچ راهی نوکمپ شود.

 

در زمانی که ماتوریتزیو ساری هدایت یووه را بر عهده داشت شایعات زیادی درباره پیوستن جورجینیو به بیانکونری وجود داشت. اما در نهایت این انتقال انجام نشد و یوونتوس در نهایت به جای معاوضه پیانیچ با جورجینیو او را با آرتور معاوضه کرد تا پیانیچ راهی بارسا شود.

 

1507372

 

مدیر برنامه‌های جورجینیو به توتومرکاتو گفت: " یوونتوس به چلسی پیشنهاد داده بود که میرالم پیانیچ را با جورجینیو معاوضه کند ولی چلسی به این پیشنهاد جواب منفی داد. فابیو پاراتیچی با من تماس نگرفت. ولی اگر ساری هدایت یووه را به عهده داشت جورجینیو حاضر بود به این تیم ملحق شود؟ جواب این سوال به نظر من مثبت است".

 

1491244

 

سانتوس در ادامه گفت: " جورجینیو با چلسی قرارداد سه ساله دارد ولی بازار نقل و انتقالات هنوز بسته نشده و اگر چلسی فکر می کند او دیگر بخشی از پروژه‌اش نیست من برای جورجینیو گزینه جایگزین پیدا خواهم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها