کد خبر : 1706455 | 17 شهریور 1399 ساعت 09:20 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: دو تساوی در اول کار عصبانی‌کننده است

بعد از تساوی 1-1 آلمان مقابل سوئیس در دومین بازی لیگ ملت‌های یوفا یواخیم لوو سرمربی آلمان گفت از نتیجه بدست آمده توسط تیمش به شدت ناراحت است.

لوو: دو تساوی در اول کار عصبانی‌کننده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در اولین بازی خود در لیگ ملت‌های یوفا در روزهای اخیر مقابل اسپانیا با تساوی 1-1 متوقف شده بود دیشب در دومین بازی مرحله گروهی مقابل سوئیس قرار گرفت و درست مثل بازی با اسپانیا در حالی که ابتدا از حریف پیش افتاده بود در نهایت به تساوی رضایت داد.

 

1525347

 

شاگردان یواخیم لوو حالا بعد از انجام دو بازی در گروه 4 لیگ A از فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا دو امتیاز بدست آورده اند و بعد از اسپانیا و اوکراین در رتبه سوم این گروه قرار دارند. این نتایج برای آلمانی‌ها عصبانی کننده است و لوو هم در پایان بازی دیشب به این موضوع اشاره کرد.

 

لوو در پایان بازی گفت: " متاسفانه گل اولی که به ثمر رساندیم کافی نبود و مثل بازی قبلی نتوانستیم نتیجه را 2-0 کنیم. اگر موفق می شدیم گل دوم را بزنیم حاشیه امنیت پیدا می کردیم. ما نتوانستیم از فرصتهای خوبمان استفاده کنیم".

 

1525346

 

لوو در ادامه صحبتهای خود گفت: " در این بازی لحظات خوبی هم داشتیم ولی فعلاً نگاه مان به بازیهای ماه اکتبر است و می خواهیم هر طور شده در آن بازیها پیروز شویم. این بازی شباهت زیادی به بازی ما مقابل اسپانیا داشت. حالا باید به دنبال پیدا کرده راه حل‌های بیشتر برای موقعیتهای مشابه هستیم و باید اعتماد به نفس مان را به عنوان تیم بالا ببریم".

 

 

دیدگاه‌ها