کد خبر : 1706440 | 17 شهریور 1399 ساعت 01:10 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی اسپانیا و توقف آلمان در لیگ ملت‌ها

تیم ملی اسپانیا در دومین دیدارش در لیگ ملت‌ها مقابل اوکراین به یک پیروزی پرگل رسید اما آلمان برابر سوئیس متوقف شد.

پیروزی اسپانیا و توقف آلمان در لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه که در اولین دیدارشان در این رقابت ها، در خانه آلمان به تساوی رسیده بودند، امشب برابر اوکراین با نتیجه 4-0 پیروز شدند. اما مردان یواخیم لوو امشب هم مقابل سوئیس به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 نرسیدند تا از دو بازی ابتدایی، تنها دو امتیاز کسب کنند.

اسپانیایی برای رسیدن به گل در دیدار امشب، زمان زیادی منتظر نماندند. حرکت آنسو فاتی درون محوطه جریمه اوکراین و خطای کریفستوف، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. سرخیو راموس پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست پیاتف، توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

برتری اسپانیایی ها ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 29 به گل دوم رسید. این بار هم آنسو فاتی بود که پایه گذار گل شد و ارسال خوب او به محوطه جریمه را سرخیو راموس تبدیل به گل کرد تا حساب کار 2-0 شود.

سه دقیقه بعد، آنسو فاتی شب خوبش را کامل کرد و گل سوم بازی را به  نام خود کرد. او که با پاس رودری، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی، بار دیگر پیاتف را مغلوب کرد.

این نتیجه تا آخرین دقایق بازی پابرجا بود تا اینکه در دقیقه 84، فران تورس اختلاف را به 4 گل افزایش داد. روی ارسال تیاگو و دفع ناقص مدافعان اوکراین بود که توپ به تورس رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد و بازی در نهایت با نتیجه 4-0 به پایان رسید.

 

1525339

 

1525340

 

1525341

 

آلمانی ها هم مقابل سوئیس شروع خوبی داشتند و تنها 14 دقیقه از بازی سپری شده بود که پیش افتادند. روی یک حرکت از سمت راست و پاس در عرض ماتیاس گینتر، که توپ پشت محوطه جریمه به ایلکای گوندوگان رسید و او هم با یک ضربه بغل پای دقیق، توپ را به گوشه دروازه سوئیس فرستاد.

 

1525342

 

در ادامه این سوئیسی ها بودند که نمایش بهتری داشتند اما نتوانستند در نیمه اول به گل برسند. ولی در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 57، سیلوان ویدمر حساب کار را مساوی کرد. بریل امبولو بود که با یک حرکت خوب و پاس در عرض، ویدمر را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه او به گوشه دروازه برند لنو رفت. در ادامه، تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در پایان شب دوم دیدارهای این گروه، اسپانیا با 4 و اوکراین با 3 امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند و آلمان و سوئیس هم با 2 و 1 امتیاز، در رتبه های بعدی هستند.

دیدگاه‌ها