کد خبر : 1706775 | 18 شهریور 1399 ساعت 17:50 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند لیون به اخبار انتقال دیپای به بارسلونا

ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه لیون تمایلی برای از دست دادن ستاره هلندی خود ندارد.

واکنش تند لیون به اخبار انتقال دیپای به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر، اخبار و شایعات زیادی در مورد انتقال ممفیس دیپای از لیون به بارسا به گوش می رسد. دیپای درخواست فوری رونالد کومان از سران بارسلوناست و او معتقد است برای جانشینی لوئیس سوارز، کسی بهتر از دیپای نخواهد بود.

 

 

1524944

 

 

قرارداد این ستاره هلندی که فصل گذشته به دلیل مصدومیت مدت ها به دور از میادین بود، تا ژوئن 2021 اعتبار دارد و هنوز تمایلی برای تمدید از خود نشان نداده است. دیپای امروز تایید کرد که از باشگاه بارسلونا پیشنهاد دارد و اینکه فردا در این مورد با لیون صحبت خواهد کرد.

 

میشل آئولاس رئیس لیون که در اولین واکنش خود به شایعات انتقال دیپای به بارسا گفته بود که این بازیکن از رم هم پیشنهاد دارد، پس از موجی از واکنش های منفی هواداران توئیت کرد:« اگر او تا ماه آگوست در لیون مانده، پس تا پایان فصل هم می ماند. بر خلاف چیزهایی که خوانده ام، هیچ مذاکره ای با بارسا نداشته ایم. باور ندارم که کاپیتان مان را از دست خواهیم داد. او یک سال دیگر هم می ماند.»

 

 

1525695

 

 

او در توئیت دوم خود نیز با لحنی عصبانی تر نوشت:« دیپای از لیون درخواست جدایی داده؟ چه اخبار مزخرف و آشغالی. لیون استراتژی مشخصی دارد و می خواهد فصل خوبی داشته باشد.»

 

دیدگاه‌ها